AvocatNet.ro a organizat, pe 6 martie, primul seminar de specialitate in varianta online, o alternativa mult mai practica pentru toti cei care doresc sa primeasca informatii utile, direct din fata calculatorului. Participantii la seminar au aflat, in baza unor exemple practice, cum se intocmeste corect declaratia 101 privind impozitul pe profit.
Ce au aflat participantii la seminar?
• Care este termenul limita corect de depunere a Declaratiei 101?
• Care sunt tipurile de entitati care trebuie sa intocmeasca Declaratia 101? Microintreprinderile au aceasta obligatie?
• Care sunt particularitatile privind deducerile fiscale de care beneficiaza entitatea?
• Care sunt particularitatile privind cheltuielile nedeductibile suportate de entitate?
• Este influentata completarea Declaratiei 101 aferenta anului 2011 de faptul ca anul 2010 a fost divizat in 2 perioade fiscale diferite?
• Pierderea fiscala din perioadele precedente se poate recupera si daca da, in cati ani?
• Care este impactul corectarii erorilor contabile asupra Declaratiei 101?
• Este obligatorie “semnarea” Declaratiei 101 de catre un consultant fiscal?
Pretul seminarului a fost de
10 euro + TVA si a fost sustinut de catre
Cristian Rapcencu, specialist in fiscalitate si contabilitate si lector universitar in cadrul ASE.
„Seminarul on-line referitor la intocmirea corecta a Declaratiei 101 a fost o experienta placuta. Participantii au aratat ca sunt la curent cu noutatile in domeniu, nivelul de pregatire al acestora fiind unul ridicat. Intrebarile adresate au fost dintre cele mai diverse, cum ar fi: pe ce perioada se poate recupera pierderea fiscala, care e tratamentul corect pt cheltuielile de protocol si sponsorizare, cum influenteaza rezultatele unei reevaluari Declaratia 101, in ce situatii apar diferente intre amortizarea contabile si cea fiscala etc”, a declarat pentru AvocatNet.ro
Cristian Rapcencu.
Inregistrarea seminarului online din 6 martie poate fi descarcata aici.
Ce sunt seminariile online organizate de AvocatNet.ro?
Seminariile online sunt evenimente sustinute in direct pe internet, care ofera o serie de avantaje fata de seminariile traditionale.
Unul dintre cele mai importante atuuri ale acestor tipuri de evenimente il reprezinta
accesibilitatea. Participantii nu trebuie sa se deplaseze pentru a ajunge la o prezentare, putand in schimb participa din confortul propriilor case sau chiar de la birou. Pentru a participa la un seminar online nu este nevoie decat de un calculator conectat la internet si un set de boxe sau casti.
De asemenea,
costurile aferente participarii la astfel de evenimente sunt mult reduse. De la taxele de participare, pana la disparitia costurile legate cu transportul si cazarea in cazul persoanelor care se deplaseaza din alte localitati, seminariile online ofera o solutie financiara mult mai accesibila persoanelor interesate.
Pe tot parcursul seminariilor online, prezentatorii pot impartasi documente, fisiere sau materiale video catre participanti. In plus, prezentarile pot fi inregistrate, devenind astfel disponibile pentru a fi revazute in orice moment.
Interactivitatea dintre lectori si participanti este asigurata prin intermediul unui
chat intern, care este folosit de catre participanti pentru a adresa intrebari prezentatorilor. In acest fel, toate aspectele ridicate de catre audienta sunt observate de catre lectori, care pot raspunde acestor solicitari in timp real.
Comentarii articol (0)