Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club si VBS – Business Solutions si este dedicat companiilor si departamentelor din cadrul organizatiilor orientate catre client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vanzari, customer care sau PR.
Vor fi abordate teme precum: Vocea clientilor, Leadership pentru excelenta in customer experience, Axioma loializarii clientilor, Succesul si arta conexiunilor in afaceri.
Participantii la acest eveniment vor obtine:
-Idei noi pentru a atinge excelenta in relatia cu clientii;
-Solutii pentru provocarile cu care se confrunta prin discutii cu traineri si cu ceilalti participanti;
-O ocazie excelenta de networking cu invitatii - antreprenori si manageri;
-Posibilitatea de a castiga un membership la Customer Service Excellence Club.
”Ascultarea activa si intelegerea vocii clientilor au o importanta cruciala pentru a restabili increderea consumatorilor si a construi o relatie durabila cu acestia, a-i transforma in clienti satisfacuti si loiali, avocati ai business-ului tau, pentru a te detasa de concurenta pe o piata in care diferenta competitiva este data, aproape in exclusivitate, de “customer experience”. Perceptia clientilor poate sa nu fie intodeauna reala, insa este realitatea pe piata, iar singura cale spre succes o reprezinta implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului si de adaptarea continua a strategiei la nevoile si dorintele
celor mai importanti oameni din business-ul tau: clientii,” spune
Cosmina Voichita Mesesan, Presedinte al “Customer Service Excellence Club” si speaker principal la acest simpozion.
„Esential in procesul de comunicare cu clientii il reprezinta modul in care iti expui intentiile de colaborare. intalnesc frecvent antreprenori care nu profita de relatiile de afaceri deja existente pentru a-si crea noi oportunitati in piata. Ce departament are rolul esential in crearea de noi parteneriate? Vanzarile, Marketingul, PR-ul? Daca analizam la rece fiecare dintre ele acestea si-au indeplinit partial misiunea. Si cu toate acestea, ce lipseste? Arta conexiunilor in afaceri este poate un capitol nou, care este obligatoriu de asimilat in noua conjunctura a recesiunii economice. incercati sa abordati aceasta conjunctura ca cea
mai buna sansa de a invata zilnic ceva nou, folositor si aplicabil imediat.” completeaza
Ad
elina Cirstea, business development specialist, Vicepresedinte al “Customer Service Excellence Club”.
”Excelenta in customer experience porneste de la liderul organizatiei. El arata, prin modul in care se comporta cu clientii, cat de importanti sunt acestia pentru afacerea sa. Fie el antreprenor, CEO, Director General, cel mai inalt factor de decizie da startul la aplicarea abordarii clientilor de catre angajati. Insa nu este suficienta numai prioritizarea servirii clientilor. Antreprenorul sau GM-ul trebuie sa isi instruiasca cel putin bianual angajatii pentru a tine pasul cu asteptarile clientilor, care cresc in mod continuu. in plus, trebuie sa verifice in permanenta daca politica de servire a clientilor este respectata de catre angajati, ” explica
Mihai Maties, Director General si trainer in cadrul Mastermind Communications.
Deoarece este vital ca fiecare companie sa acorde o importanta deosebita loializarii clientilor in crearea si mentinerea unei afaceri de succes, iar spatiul de business autohton inca nu ofera toate parghiile necesare avand nevoie de o consolidare de forte in acest sens, am demarat in luna septembrie a.c. acest proiect - “Customer Service Excellence Club” - prin care evaluam si apoi premiem companiile de pe piata autohtona care respecta cu adevarat drepturile consumatorilor si demonstreaza ca aplica politici eficiente, orientate spre client, in activitatea pe care o desfasoara. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping
aflam calitatea reala a serviciilor oferite de o companie si masuram eficient, obiectiv si transparent gradul de satisfactie a clientilor. Pentru inceput depistam eventualele erori si apoi prin programe specializate corectam si imbunatatim,” relateaza Cosmina Voichita Mesesan.
Pentru detalii si inscrieri, va rugam sa contactati organizatorii la: Customer Service Excellence Club
E-mail: club@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro
Comentarii articol (0)