Competitia magazinelor online GPeC 2013
In perioada 26 aprilie – 31 mai, magazinele online se pot inscrie in competitie la cea de a 8-a editie a Galei Premiilor eCommerce, completand formularul de participare de pe website-ul Galei, la www.gpec.ro.
Completarea formularului este, insa, doar primul pas intrucat pentru a fi acceptate in competitie, magazinele trebuie sa indeplineasca un set de criterii de preselectie format din obligatii legale, dar si din bune practici precum: afisarea completa a informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 10 zile; instiintarea consumatorului despre pretul final al produselor, despre modalitatile de plata si de livrare, despre politica de garantie si service etc.
“Din pacate, mereu au fost, sunt si vor mai fi magazine care nu respecta legea, care fac spam sau nu sunt transparente in relatia cu clientul final. Chiar daca fiecare pasare pe limba ei piere, mai rau este ca astfel de magazine afecteaza intreaga industrie, pentru ca ele reprezinta una din cauzele neincrederii consumatorilor in tranzactionarea online. Noi nu vrem la GPeC asemenea comercianti”, spune Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.
Magazinele care intrunesc preselectia sunt acceptate in competitie si primesc gratuit pentru 12 luni, Marca de Incredere Trusted.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online dezvoltat de GPeC, Legi-Internet si APC Romania (Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania).
Taxa de inscriere in competitia GPeC este de 250 euro, dar magazinele participante castiga servicii in valoare de 2.960 euro:
- auditarea magazinelor in 2 etape distincte atat de catre juriul format din specialisti in online, cat si de cateva sute de consumatori obisnuiti;
- auditul este facut pe baza celui mai amplu set de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale oricarui business online, orientate catre cresterea vanzarilor (un astfel de audit ar costa, in mod obisnuit, peste 1.500 euro);
- toate magazinele online inscrise la GPeC primesc rapoartele de jurizare (indiferent daca sunt sau nu desemnate castigatoare);
- de asemenea, magazinele au posibilitatea de a discuta fata in fata cu membrii juriului asupra rapoartelor de evaluare pentru a le fi explicate notele primite;
- prin parteneriatul strategic GPeC 2013 – ClickTale, comerciantii inscrisi in competitie beneficiaza de 1 luna de abonament gratuit (costul standard al pachetului fiind de 900 usd). ClickTale este unul din cele mai folosite tool-uri de “customer experience analytics” la nivel mondial;
- • participarea gratuita la Conferintele Nationale de E-Commerce, powered by GPeC, din zilele de 27 si 28 mai 2013, in limita a 2 persoane/magazin inscris.
“Inca de la prima editie a Galei, ne-am dorit sa aducem rezultate concrete magazinelor participante in competitie pentru ca mai presus decat orice trofeu, sta dezvoltarea afacerii lor. Prin auditurile facute si prin discutiile constructive cu juratii, magazinele afla exact unde stau bine si unde au probleme, astfel incat sa isi optimizeze site-urile si sa vanda mai mult. Iar GPeC, fata de orice alta competitie din online, livreaza rezultate”, declara Andrei Radu.
Conferintele Nationale de E-Commerce, powered by GPeC
Pe langa competitia magazinelor online care se va derula timp de 7 luni, organizatorii GPeC anunta si cea de a doua editie a Conferintelor Nationale de E-Commerce (CNEC) care se va desfasura in zilele de 27 si 28 mai 2013, la Bucuresti.
Printre invitatii speciali, este deja anuntat Evghenii Prussakov – unul din top 3 experti la nivel mondial in Marketing Afiliat – care va sustine un keynote speech si un workshop in cadrul CNEC.
Potrivit organizatorilor, cele doua zile vor reuni marii jucatori din online (autohtoni si internationali), care vor dezbate subiecte de maxim interes pentru oricine activeaza in piata de comert electronic: statistici de piata; plati online; logistica; optimizarea conversiilor; marketing afiliat; sem; social media; usability; aspecte juridice etc.
“Recomandam, sincer, tuturor celor care activeaza in comertul electronic sau sunt interesati de domeniu, sa isi treaca in calendar zilele de 27 si 28 mai si sa fie prezenti la CNEC pentru ca nu vor regreta! Avem keynote speeches, panel-uri de dezbatere si workshop-uri pe care nu ar trebui sa le rateze, iar imediat dupa Paste vom anunta agenda completa a evenimentului”, spune Andrei Radu. “Tin sa mentionez ca evenimentul este deschis publicului larg, nu doar magazinelor inscrise la GPeC – desi, evident, acestea beneficiaza de gratuitate pentru participare”, adauga Radu.
Jumatate de an de GPeC
A 8-a editie a Galei Premiilor eCommerce incepe astazi cu inscrierea magazinelor online in competitie. Pana in luna noiembrie 2013, cand va avea loc Festivitatea de Premiere, organizatorii anunta numeroase evenimente (conferinte, workshop-uri, intalniri 1 la 1, module de networking, Scoala de Vara) despre care puteti gasi informatii detaliate pe website-ul Galei la www.gpec.ro.
“Promitem o jumatate de an in care tinem in priza intreaga piata de comert electronic”, conchide Andrei Radu, Fondatorul si Organizatorul GPeC.
Comentarii articol (0)