Nu in ultimul rand, umorul la locul de munca poate fi o cheie a succesului oricarei organizatii, dar si un instrument esential al leadershipului. Potrivit unui studiu realizat de Bell Leadership Institute in cadrul caruia au fost chestionati 2,700 de angajati din medii organizationale diferite, acestia au precizat ca simtul umorului si etica profesionala sunt printre cele mai importante calitati pe care ar vrea sa le regaseasca la managerii lor.
In acest context, mi-a atras atentia speakerul motivational canadian Michael Kerr care pare a fi cel mai in masura sa vorbeasca despre umorul la locul de munca. Acesta, autor a doua carti cu referire la subiectul in cauza, este si un militant al ideii de umor la locul de munca si ajuta multe organizatii si echipe (inclusiv persoanele mai sceptice) sa creeze un mediu organizational inspirational prin folosirea strategica a acestuia. Ca exemple concrete, speakerul aduce in discutie companii precum Zappos, AFA sau JCDecaux care au inteles si demonstrat utilitatea si avantajele umorului la locul de munca atat pentru brandul de companie, cat si pentru atragerea si retinerea angajatilor sau abordarea de noi clienti.
Speakerul canadian foloseste metode simple, inovative, vine cu sugestii pentru a genera mai mult umor in viata organizationala sau a crea anumite zile tematice la locul de munca. Fiecare poate alege sa dea putina culoare propriei organizatii folosindu-se de umor, inca de din prima zi a saptamanii, mai sugereaza Michael Kerr. Acesta pune la dispozitie tuturor celor interesati materiale de citit cu intrebari si idei care sa ii ajute sa genereze mai mult umor, sa stimuleze creativitatea si sa aiba un mediu organizational placut.
Daca vreti sa aflati mai multe informatii despre speakerul canadian, amuzant si plin de energie si despre conceptul promovat, va invit sa parcurgeti un material aflat pe blogul personal intitulat Why Humor in the Workplace is a Key to Success, dar si sa il urmariti in actiune intr-un filmulet demo.
Articol aparut initial pe www.portalhr.ro. Puteti citi articolul original AICI.
Comentarii articol (4)