ACCES GRATUIT
Pentru ca n-are niciun plan, Romania risca sa piarda trenul rutelor feroviare internationale
Ungaria ne-a lasat Coridorul IV European la poarta, in timp ce Guvernul se chinuieste de doi ani sa finalizezde constructia celor 40 de km din tronsonul Arad-Nadlac. In acest ritm, Romania risca excluderea de pe harta rutelor majore de transport feroviar. Pentru ca Bucuretsiul n-are niciun plan in aceasta directie, ungurii au inceput sa discute cu Belgradul pentru o cale feroviara de transport marfuri Europa-Asia, care sa ocoleasca tara noastra.
Articolul continuă mai jos
Romania are nevoie urgenta de un masterplan feroviar, avertizeaza autoritatile din judetul Timis. Altfel, Romania ar putea sa piarda locul de la masa negocierilor pentru viitoarele rute feroviare Europa-Asia, desi un astfel de proiect aduce oportunitati economice importante tarilor participante.
"Colegii nostri ungari platesc studiile de fezabilitate, urmand apoi sa se intalneasca cu noi si sa ne ofere 'pe tava' ceea ce trebuie facut. Este adevarat ca un plan este mai bun decat lipsa unui plan, dar s-ar putea ca aceasta pro-activitate a colegilor din Ungaria sa ne faca sa acceptam niste solutii care nu sunt, poate, cele mai potrivite pentru noi. Este rau faptul ca noi nu avem aceasta pro-activitate, iar colegii din ministere nu stiau despre aceste demersuri", a afirmat Marian Vasile, vicepresedinte al Consiliului Judetean Timis.
Cititi articolul integral pe Business24.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (1)