Ordinul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 89/2013 privind aprobarea Contractului-cadru pentru prestarea serviciului de transport al energiei electrice si a serviciului de sistem, intre Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica” - S.A. si beneficiar a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 797, din 18 decembrie 2013.
- Se aproba Contractul-cadru pentru prestarea serviciului de transport al energiei electrice si a serviciului de sistem, intre Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica” - S.A. si beneficiar, prevazut in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
- Termenul de intrare in vigoare: 18 decembrie 2013
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3760/2013 pentru modificarea anexei nr. 3 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului si caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 798, din 18 decembrie 2013.
- Anexa nr. 3 la Ordinul presedintelui ANAF nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului si caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul ANAF (Modul de utilizare a siglei pe insigna si emblema metalica in cadrul Directiei generale antifrauda fiscala) se modifica
- Termenul de intrare in vigoare: 18 decembrie 2013
Ordinul Ministerul Dezvoltarii Regionale Si Administratiei Publice nr. 3485/2013 pentru aprobarea modelelor legitimatiei de control, insignei si stampilei destinate utilizarii de catre personalul cu atributii de control si inspectie in amenajarea teritoriului si urbanism, autorizarea executarii lucrarilor de constructii si supravegherea pietei produselor pentru constructii, precum si cu privire la aplicarea unitara a prevederilor legale in domeniul calitatii in constructii a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 798, din 18 decembrie 2013.
- Se aproba modelele legitimatiei de control, insignei si stampilei destinate utilizarii de catre personalul cu atributii de control si inspectie in amenajarea teritoriului si urbanism, autorizarea executarii lucrarilor de constructii si supravegherea pietei produselor pentru constructii, precum si cu privire la aplicarea unitara a prevederilor legale in domeniul calitatii in constructii
- Termenul de intrare in vigoare: 18 decembrie 2013
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3763/2013 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 892/2012 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 208 „Declaratie informativa privind impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal” si 209 „Declaratie privind veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal” a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 799, din 18 decembrie 2013.
- Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 892/2012 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 208 „Declaratie informativa privind impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal” si 209 „Declaratie privind veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal”, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 430 din 28 iunie 2012, se modifica
- Termenul de intrare in vigoare: 18 decembrie 2013
Hotararea Guvernului nr. 993/2013 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 799, din 18 decembrie 2013.
- Structura cu atributii in elaborarea si coordonarea programelor nationale de sanatate este Agentia Nationala de Programe de Sanatate, organizata ca directie generala in cadrul Ministerului Sanatatii
- Agentia Nationala de Programe de Sanatate indeplineste urmatoarele atributii:
- elaboreaza si propune spre aprobare programele nationale de sanatate, in concordanta cu Strategia nationala de sanatate;
- elaboreaza si propune spre aprobare actele normative care reglementeaza derularea programelor nationale de sanatate;
- fundamenteaza necesarul de resurse financiare pentru derularea programelor nationale de sanatate;
- realizeaza coordonarea, evaluarea si controlul derularii programelor nationale de sanatate;
- propune masuri pentru imbunatatirea derularii programelor nationale de sanatate.”
- Termenul de intrare in vigoare: 18 decembrie 2013
Hotararea Senatului nr. 74/2013 cu privire la propunerea de directiva a Parlamentului European si a Consiliului de modificare a Directivei 2003/87/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unui sistem de comercializare a cotelor de emisie de gaze cu efect de sera in cadrul Comunitatii si de modificare a Directivei 96/61/CE a Consiliului in vederea punerii in aplicare, din 2020, a unui acord international privind aplicarea unei masuri unice mondiale bazate pe piata pentru emisiile generate de aviatia internationala - COM (2013) 722 final a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 800, din 18 decembrie 2013.
- Senatul constata ca propunerea de directiva a Parlamentului European si a Consiliului de modificare a Directivei 2003/87/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unui sistem de comercializare a cotelor de emisie de gaze cu efect de sera in cadrul Comunitatii si de modificare a Directivei 96/61/CE a Consiliului in vederea punerii in aplicare, din 2020, a unui acord international privind aplicarea unei masuri unice mondiale bazate pe piata pentru emisiile generate de aviatia internationala - COM (2013) 722 final respecta principiile subsidiaritatii si proportionalitatii, definite de art. 5 din Tratatul privind Uniunea Europeana, cu urmatoarea observatie referitoare la fondul documentului:
- Exista o presiune puternica in ceea ce priveste termenul ce trebuie respectat de statele membre pentru demersurile legislative interne care sa asigure procesul de armonizare a legislatiei interne la cea comunitara. Este posibil ca termenul de transpunere sa nu poata fi respectat, ceea ce poate conduce in final la declansarea unor proceduri de sanctionare a statului roman pentru neindeplinirea obligatiilor ce ii revin in calitate de stat membru. Prin urmare, se propune o extindere a termenului in care statele membre sa asigure transpunerea prevederilor noului act normativ european.
Comentarii articol (2)