Mediul de afaceri ofera zilnic situatii acide si necolegiale care afecteaza relatiile din interiorul organizatiilor, precum si parteneriatele din afaceri. Regulile si comunicarea in afaceri impun mediatorului sa se adapteze la anumite rigori si metode de lucru specifice. Ritmul de lucru alert si factorii sociali si economici pun presiune pe companii si justifica in plus interventia mediatorului pentru deblocarea situatiilor conflictuale si imbunatatirea relatiilor de afaceri.
In urma acestui curs, mediatorii vor putea:
- Sa dezvolte abilitati de abordare eficienta a fazei de premediere cu reprezentanti ai companiilor.
- Sa identifice metode optime de pregatire a procesului de mediere.
- Sa identifice tipologia conflictuala din mediul de afaceri si metode de interventie eficienta pentru gestionarea acestora.
- Sa poata elabora o strategie de interventie in conflictele de afaceri.
- Sa identifice conceptele juridice incidente in litigiile dintre profesionisti.
- Sa identifice problemele si interesele specifice ale partilor ce pot face obiectul medierii.
- Sa dezvolte abilitati de utilizare a metodelor si tehnicilor de comunicare specifice procesului decizional din cadrul companiilor.
- Sa anticipeze situatiile care pot influenta negativ implementarea acordului de mediere
- Sa dezvolte abilitatea de a coordona discutii despre dimensiunea concreta a obligatiilor asumate reciproc de companii
Formator principal: Nica Elena Adina
Perioada de desfasurare: 30 mai – 1 iunie 2014
Puncte profesionale: 20
Tip curs: deschis
Cost: 700 lei/ participant
Locatie: Bucuresti
Detalii suplimentare : Andreea Mioara Filip ; 0727-934.444, mioara.gheorghe@yahoo.com