Peste 40 de specialisti in e-commerce, romani si internationali, vor urca pe scena la GPeC Summit in cele 3 zile de eveniment. Cativa dintre acestia – personalitati recunoscute la nivel mondial, ale caror carti sunt best-selling pe Amazon – vorbesc pentru prima oara in Romania, la GPeC Summit:
- Chris Goward, Presedinte si CEO WiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT™ si Kaizen™ si a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Chris este autorul cartii “You Should Test That!“, un bestseller international, prin care redefineste principiile optimizarii conversiilor – cartea sa fiind cotata cu rating-uri de 5 stele din partea cititorilor pe Amazon. Din 2007, Chris a vorbit la peste 100 de evenimente in peste 30 de orase la nivel mondial, iar acum vine pentru prima oara in Bucuresti, la GPeC Summit, unde va sustine atat o prezentare in cadrul Conferintei din 26 Mai, cat si un workshop de optimizare a conversiilor in ziua de 27 Mai.
- Jacob Kildebogaard coordoneaza serviciile de PPC si Analytics pentru agentia de marketing online scandinava, Webjuice.dk, la care este co-fondator. Jacob este creierul din spatele GaBoost.dk – un serviciu avansat de benchmark de analytics pentru site-urile daneze de comert electronic, serviciu folosit in mod activ de peste 400 de business-uri. Jacob a scris singura carte daneza de Google Analytics, iar in tara lui de origine – Danemarca – este cunoscut sub numele de Mr. Web Analytics.
- Caroline Hey este, de peste 2 ani, International Business Manager la FACT-finder, Europe’s Leading Conversion Engine. FACT-finder este o companie prezenta in 8 tari europene, parte din grupul Omikron, aflat in top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerata, conform premiilor Deloitte din 2012. Caroline va vorbi pentru prima oara in Romania la GPeC Summit despre cum pot magazinele online sa transforme vizitatorii in clienti.
Pe langa specialistii internationali, lista speakerilor romani este impresionanta din punctul de vedere al numelor invitatilor care vor sustine prezentari, workshopuri sau vor fi prezenti in panel-urile de dezbatere publica:
- Radu Butufei (Carrefour Romania),
- Claudia Mirica (Cora Romania),
- Gabriel Ghita (MasterCard Europe CEE),
- Mihaela Nicola (The Group),
- Mihai Patrascu (evoMAG),
- Paula Negrea (TinaR),
- Raluca Kisescu (AVON Romania & Moldova),
- Felix Patrascanu (FAN Courier),
- Gian Sharp (Cargus),
- Lucian Aldescu (DPD),
- Octavian Badescu (Sameday Courier),
- Horia Grozea (mobilPay),
- Horia Neagu (Orange Romania),
- Valentin Radu (Marketizator), Remus Visan (Paravion),
- Dorin Boerescu (2Parale),
- Alexandru Lapusan (ZITEC),
- Victor Kapra, Ionut Munteanu (WebDigital),
- Liviu Taloi (ECOMpedia),
- Alexandru Cernatescu (Infinit Solutions Agency),
- Diana Olar (Voucherry Romania),
- Adrian Ichim (Advanced Ideas),
- Ioana Barbu (BitDefender),
- Andrei Georgescu (White Image),
- Marius Lazarescu (Today’s),
- Claudiu Murariu (PadiCode),
- Alexandru Rada (Vibetrace),
- Diana Vlase (DPD),
- Cristian Ignat (2Parale),
- Robert Anghel (ING Bank),
- Marin Mitroi (RomCard).
GPeC Summit: 3 zile de Conferinta, Workshopuri, Expo & Party
Potrivit organizatorilor, “zilele de 26, 27 si 28 mai 2014 sunt un adevarat festin de e-commerce, care fac din Bucuresti capitala comertului electronic”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Intreaga zi de 26 mai este dedicata Conferintei si E-Commerce Expo (expozitie B2B intre furnizorii de servicii si solutii de comert electronic si magazinele online). In cadrul Conferintei, au loc keynote speeches si panel-uri de dezbatere pe subiecte de maxim interes pentru orice afacere online: stadiul actual si tendintele de dezvoltare ale pietei pe verticale; profilul consumatorului online; optimizarea conversiilor; performance marketing; logistica & curierat; loializarea clientilor; tool-uri e-commerce; SEM.
Seara de 26 mai este dedicata Petrecerii GPeC – un spatiu excelent de networking, oportunitati de afaceri si schimb de experienta intre participanti.
Zilele de 27 si 28 mai aduc participantilor nu mai putin de “12 workshopuri tematice, adica 18 ore de comert electronic Premium”, dupa cum declara Andrei Radu. Temele abordate in cadrul workshopurilor vizeaza: optimizarea conversiilor; personalizare; logistica & curierat; branding; e-mail marketing; loializarea clientilor; persuasiune; web analytics; PPC marketing; SEO; social media; usability.
Agenda detaliata a GPeC Summit, pe zile si ore, poate fi consultata pe website-ul GPeC aici. Evenimentul se va desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms, in zilele de 26, 27 si 28 mai 2014.
Inscrierile se fac pana pe 21 mai 2014 (inclusiv), completand formularul de inregistrare disponibil aici. Biletul de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment costa 157 euro (TVA inclus), pret in care sunt incluse serviciile de masa/catering, precum si serviciile de traducere simultana.
Comentarii articol (0)