Studiul, realizat de ASTD, una dintre cele mai mari companii de training din lume, arată, că 80% dintre angajați nu au obiective personale, cu atât mai puțin legate de compania la care sunt angajați.
În același timp, angajații își petrec mai puțin de jumătate din programul de muncă discutând și muncind în scopul companiei, 30% navigând pe internet sau cumpărând cadouri pentru cei dragi de pe site-uri de profil. Restul de 20% din timpul lor de la birou îl petrec bârfind despre viața personală a colegilor sau discutând politică.
Același studiu arată că 59% dintre angajații implicați vin cu idei inovative la locul de muncă, în timp ce doar 3% dintre cei neimplicați și nemotivați fac acest lucru.
Totodată, conform datelor, 70% dintre angajații implicați au o înțelegere bună asupra modului de a răspunde așteptărilor clienților, pe când doar 17% dintre cei neimplicați sunt la același nivel.
Mai mult, probabilitatea ca un angajat motivat să plece din companie este cu 87% mai mică decât în cazul unuia nemotivat.
Potrivit ASTD, 91% dintre persoanele chestionate consideră că elementul cel mai important în gradul lor de implicare este felul de a comunica și de a interacționa al superiorilor lor. Acest lucru s-a dovedit a fi mai important pentru angajați decât salariul și beneficiile materiale, dar și decât oportunitățile de promovare.
Studiul a fost realizat în 60 de țări, printre care și România.
Articol apărut inițial pe www.portalhr.ro. Puteți citi articolul original aici.
Comentarii articol (1)