Serile de business networking internationale vor fi organizate cu sprijinul Consulatului Ungariei, Ambasadei Austriei, Consulatului Olandei, Camerei de Comert si Industrie Romania-Israel, Clubului de afaceri German si alte organizatii bilaterale de oameni de afaceri prezente in tara noastra.
Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul si interactiunea intre firmele straine prezente sau interesate de a investi in tara noastra si firmele din Romania dornice de a gasi parteneri in tarile respective. Prin incurajarea acestor interactiuni si prin prezentarea oportunitatilor si a potentialului economic al regiunii Business Days isi propune sa ajute astfel la dinamizarea mediului de business local. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitatie din partea organizatorilor sau pe baza de tichet VIP sau Premium.
„Am reusit sa le aratam celor care au intrat in contact cu evenimentele sau platformele de comunicare Business Days ca dezvoltarea abilitatilor de relationare, a spiritului asociativ si a capacitatii de comunicare empatice sunt ingrediente de succes pentru cresterea afacerilor in noua paradigma economica”, arata Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days.
Inscrierile la Cluj Business Days se pot face pana in data de 8 iulie, ora 15.00, pentru actiunile la care mai sunt locuri disponibile. La editia din 2014 sunt asteptati peste 1.000 de participanti, avand in vedere numarul in crestere al acestora fata de anul trecut, cand la Cluj Business Days 2013 au fost prezente 1.091 de persoane. Conform informatiilor preluate din chestionarele de feed-back, 20% din participanti provin din domeniul serviciilor profesionale, industriile urmatoare ca reprezentare fiind IT&C, comert/retail, banci si institutii financiare non-bancare si publicitate.
In cadrul Cluj Business Days va fi lansat numarul al doilea al revistei Business Days Magazine, care va fi distribuita gratuit participantilor la eveniment si care are un dublu rol: in primul rand este un pilon in sustinerea dezvoltarii culturii antreprenoriale din Romania si in al doilea rand constituie un manifest international pentru promovarea Romaniei ca si destinatie potrivita investitilor sau a schimburilor economice bilaterale.
Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://businessdays.ro/Evenimente/Cluj-2014/Inscriere. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp.
Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Wouter Reijers, Giorgio Fabbri, Yasuyuki Takagi, Orlando Szasz, Ruchi Kumar, Paul J.R. Renaud, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Dragos Anastasiu, Cristian Nacu, Sergiu Negut, Dan Berteanu, Dragos Bucurenci, Adrian Cioroianu, Voicu Oprean, Dan Pitic, Simona Baciu, Aco Vidovic, Elena Badea si multi altii.
Cluj Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Raiffeisen Leasing, EY, Baker Tilly, Fan Courier, AON, Unicredit Tiriac Bank, Intel, DPD, BrandFusion, Arobs, Genoveva Hossu, Vitrina, Toyota, Autonom Rent-a-Car, Paravion, HostWay, MMC, TUI Travel Center, Peroni Italy, Impress, Aqua Carpatica, Timisoara Toastmasters, Dallmayr Kaffee, Casa de Vinuri Cotnari, BittNet, DaedalusMillwardBrown, Universul Juridic, Grand Hotel Italia, Fotograful oficial: Business Channel, Soft Expert, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor s.a.
Comentarii articol (0)