In temeiul art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.181/2014 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Articol unic. — Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara comunitara, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 667/2013, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins: „Art. 1. — (1) Potrivit dispozitiilor art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a beneficia de majorarile salariale prevazute la art. 4 alin. (1)—(6) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, Serviciul inspectie fonduri europene din cadrul Directiei generale de inspectie economicofinanciara si Unitatea pentru coordonarea si verificarea achizitiilor publice/compartimentele de verificare a achizitiilor publice, denumite in continuare UCVAP/CVAP, responsabile cu verificarea procedurala a achizitiilor publice derulate in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, Unitatea Centrala de Armonizare pentru Auditul Public Intern si structura responsabila cu solutionarea contestatiilor administrative formulate impotriva titlurilor de creanta emise de structura de control a fondurilor europene solicita Ministerului Finantelor Publice avizarea structurii si personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare nerambursabile comunitare.”
2. La articolul 2, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins: „(3) Comisia prevazuta la alin. (1) este compusa din urmatorii membri titulari:
a) secretarul general adjunct al Ministerului Finantelor Publice — presedinte;
b) directorul general al Directiei generale juridice — membru;
c) directorul general al Directiei generale managementul resurselor umane — membru;
d) directorul general adjunct al Directiei generale economice — membru;
e) directorul general al Directiei generale de inspectie economico-financiara, in cazul solicitarii avizarii personalului Serviciului inspectie fonduri europene din cadrul Ministerului Finantelor Publice, sau directorul general al UCVAP, in cazul solicitarii avizarii personalului UCVAP/CVAP — membru, sau directorul Unitatii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern, in cazul solicitarii avizarii personalului din UCAAPI — membru, sau seful structurii responsabile cu solutionarea contestatiilor administrative formulate impotriva titlurilor de creanta emise de structura de control fonduri europene — membru, in cazul solicitarii personalului propriu din cadrul Ministerului Finantelor Publice.”
Ministrul finantelor publice, Darius-Bogdan Valcov
Bucuresti, 4 februarie 2015.
Nr. 116.
Comentarii articol (0)