"Rigoarea" germană ne-a lăsat fără autostrăzi, titrează adevarul.ro.
Studiile de fezabilitate realizate "din birou" de către o serie de companii germane au fost la baza problemelor atât pe Autostrada Sibiu-Orăştie, cât şi pe Autostrada Lugoj-Deva, iar din cauza acestora ministrul Transporturilor, Iulian Matache, recunoaşte că România ar putea termina anul 2015 cu mai puţini kilometri de autostradă decât avea la sfârşitul anului trecut, o premieră în Europa.
O porţiune de 200 de metri din Autostrada Sibiu-Orăştie trebuie demolată şi reconstruită, în vreme ce pe Autostrada Lugoj-Deva constructorul a rămas fără autorizaţie de construcţie.
Băncile apăsate de credite neperformante, procese și stat, scrie capital.ro.
Creditele neperformante, expunerea pe titluri de stat și procesele pe clauze contractuale abuzive sunt riscurile din cauza cărora băncile din România ar putea avea multe probleme, în ciuda stabilității aparente din prezent.
Macroeconomic stăm bine, dar este necesar să nu "tulburăm" apele. Acesta pare a fi mesajul pe care Banca Națională a României (BNR) îl promovează intensiv către opinia publică și către oficiali, fie români, fie străini.
Comentarii articol (0)