Multe dintre aceste afirmații rămân adesea în faza de proiect, nefiind susținute de realitățile “din teren”, motiv suficient pentru a explica eșecul unor proiecte de recrutare în care s-au investit resurse de timp, energie dar, mai ales (căci acestea sunt cele mai cuantificabile), financiare.
Ca responsabil de resurse umane, o parte semnificativă a jobului tău ar trebui să fie construirea unui brand de talente puternic, prin mijloace specifice marketing-ului, PR-ului dar nu numai. Un discurs, oricât de bine ar suna, trebuie să fie susținut de practici concrete și cea mai bună metodă de a înțelege cum reușesc companiile de succes să își asigure imaginea corectă în piață este de a afla de la specialiști care sunt trăsăturile esențiale ale brandului de angajator de succes.
Acesta este subiectul abordat de ebook-ul pe care vi-l recomandăm azi, ebook oferit de cei de la Glassdoor.
Aflați mai multe informații și descărcați-l aici: "5 Traits of Best Places to Work Winners".
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)