Fie că lucrezi într-o companie de consultanță care oferă și servicii de recrutare sau în departamentul de HR al unei organizații mari, va trebui să faci față presiunilor din partea clienților (externi sau interni), dar și așteptărilor din partea superiorului direct și membrilor echipei, ca să nu mai vorbim de provocările pe care le vei avea în gestionarea eficientă și echilibrată a relațiilor cu candidații.
Articolul de pe Undercover Recruiter pe care vi-l recomandăm azi abordează aceste probleme inerente începutului de carieră în recrutare într-un mod echilibrat, oferind sugestii ușor de pus în practică și care, vă garantăm din experiență, chiar vă vor ajuta să treceți cu bine peste perioada de acomodare și să începeți să aveți rezultate în ceea ce faceți.
Așadar, cei care sunt la început în recrutare și care vor să își facă viața mai ușoară ar trebui să:
- Fie mai degrabă preocupați de calitatea acțiunilor lor și nu de viteza cu care se achită de sarcini.
- Nu amâne contactarea clienților și/sau candidaților care le-au fost alocați.
- Pună toate întrebările necesare pentru a înțelege ce și cum trebuie să facă.
- Își organizeze foarte bine munca, folosind doar instrumentele puse la dispoziție (ATS).
- Accepte ajutorul celorlalți membri ai echipei.
- Nu sară peste pauza de prânz.
Descoperiți de ce sunt importante aceste sugestii, precum și alte idei despre cum vă puteți face viața mai ușoară în recrutare, citind articolul 10 Survival Tips for New Recruiters.
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)