Dacă o organizație are angajați cu probleme de performanță, va descoperi, probabil, că are și clienți nemulțumiți sau dezamăgiți. Reciproca este valabilă. Dacă apar informații referitoare la consumatori care renunță la serviciile/produsele unei companii, atunci unul dintre aspectele care trebuie avute în vedere pentru a remedia această situație este și nivelurile de motivație și implicare (deci implicit de fericire) ale angajaților.
Infograficul pe care vi-l recomandăm azi evidențiază modul în care angajații cu grad mare de autonomie, echipați cu toate informațiile și instrumentele de care au nevoie pentru a reuși, vor duce la o creștere a nivelului de satisfacție a consumatorilor cu produsele/serviciile companiei respective.
Pornind de la cauzele demotivării angajaților (minimum 40 de ore petrecute la birou în fiecare săptămână, lipsa unui feedback construtiv, tehnologia învechită, lipsa mobilității etc.), trecând prin ceea ce îi frustrează pe clienți (discuția cu mai mulți angajați pentru a rezolva o problemă simplă, lipsa feedback-ului și/sau informațiilor despre ce se întâmplă mai departe, interfețe depășite de interacțiune cu clientul etc.), infograficul prezintă și strategiile care trebuie implementate pentru a crește nivelul de implicare a angajaților și, implicit, pe cel de satisfacție a clienților.
Infografia poate fi consultată aici.
Mai multe informații despre legătura dintre nivelul de satisfacție a angajaților și cel de satisfacție a clienților găsiți și în acest document.
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (1)