ACCES GRATUIT
Yahoo si AOL vor sa introduca o taxa pentru o parte din emitatori
Douã din cele mai mari servicii de poºtã electronicã din lume, Yahoo Inc. ºi America Online, au intenþia de a introduce un serviciu cu platã destinat acelor emiþãtori care doresc sã-ºi trimitã direct mesajele spre cãsuþa de mail a destinatarilor fãrã a trece prin filtrele de spam, au anunþat reprezentanþi ai celor douã companii, transmite AFP.
Articolul continuă mai jos
Douã din cele mai mari servicii de poºtã electronicã din lume, Yahoo Inc. ºi America Online, au intenþia de a introduce un serviciu cu platã destinat acelor emiþãtori care doresc sã-ºi trimitã direct mesajele spre cãsuþa de mail a destinatarilor fãrã a trece prin filtrele de spam, au anunþat reprezentanþi ai celor douã companii, transmite AFP.
Taxele, care urmeazã sã varieze între un sfert de cent pânã la un cent per e-mail, sunt ultimele tentative ale Yahoo ºi AOL de a elimina mesajele publicitare nesolicitate, aºa-numitele spam. În schimbul plãþii acestor taxe, emiþãtori vor primi garanþia cã mesajele lor nu vor fi filtrate ºi vor fi însoþite de un semn care alerteazã destinatarul.
AOL ºi Yahoo au precizat cã noul serviciu, ce va fi oferit prin intermediul companiei Goodmail Systems, este destinat în special bãncilor, comercianþilor online ºi celorlaltor grupuri care trimit o cantitate mare de mesaje electronice. În schimbul plãþii taxei respective ºi a angajamentului cã mesajele vor fi trimise numai persoanelor care ºi-au dat acordul pentru a le primi, organizaþiilor respective li se va garanta faptul cã mesajele lor e-mail vor ajunge direct în cãsuþa de mail a destinatarului, fãrã a trece prin filtrele anti-spam. Deja Crucea Roºie Americanã, New York Times Co. ºi operatorul de birouri de credit Experian au semnat contracte cu Goodmail pentru a utiliza noul serviciu.
Atât AOL cât ºi Yahoo au introdus de multã vreme filtre care scaneazã mesajele e-mail ºi cautã cuvintele utilizate în mod frecvent de mesajele spam sau de e-mail-urile false. Însã uneori aceste filtre indentificã în mod fals un mesaj adevãrat drept junk mail ºi îl blocheazã, astfel cã multe firme au dificultãþi în trimiterea sau primirea de mesaje electronice cu caracter comercial.
Deºi nou plan tarifar este unul opþional ºi se va aplica numai unei mici pãrþi din persoanele sau companiile care trimit mesaje de tip e-mail, semnaleazã totuºi o modificare în economia serviciilor de mail deoarece îi va taxa pe cei care trimit mesaje ºi nu pe cei care le primesc. Modelul actual a condus la proliferarea mesajelor de tip spam ºi a celor de tip phishing din cauzã cã cei care recurg la acest tip de mesaje pot realiza profit chiar dacã numai o micã parte din cei care primesc aceste mesaje rãspund la ele.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)