Articol scris de Alexandru Puiu
Foarte mulți dintre noi se bazează pe Copy-Paste când vine vorba de manipularea unui volum semnificativ de text. Acest mecanism este unul simplu și eficient, iar pentru că îl cunoști de foarte mult timp, îți vine la îndemână să selectezi un text dintr-o pagină web, să apeși pe CTRL + C și să-l lipești cu CTRL + V într-un document Word. S-ar putea însă ca acest algoritm să nu mai fie la fel de util în cazul unui volum mult mai mare de documente.
Dacă vrei să înveți cum combini documente Word într-un fișier fără copy-paste, ai mai multe avantaje. Cel mai important constă în faptul că nu vei pierde formatarea textului original. În acest scop, trebuie să pornești Microsoft Word și să creezi un document nou. Opțional, poți să deschizi un document existent, dacă vrei atașezi informațiile din alte fișiere unuia pe care îl ai deja.
Din meniul Insert, fă click pe vârful de săgeată în jos din dreapta butonului Object. Alege Text from File din respectivul meniu. În noua fereastră, selectează fișierele pe care le vrei combinate într-unul singur. Poți selecta un singur document sau, cu tasta Shift apăsată, poți alege un șir de fișiere. La final, apasă pe Insert. Cu tasta CTRL apăsată poți alege mai multe documente pe sărite printr-un click pe fiecare.
Pentru mai multe informații pe acest subiect te invităm să citești articolul complet disponibil pe www.playtech.ro.
Comentarii articol (0)