ACCES GRATUIT
Lucrurile la care sunt atenți românii atunci când aleg un hotel. Ce îi nemulțumește
Când alege un hotel, turistul român este interesat în special de amabilitatea personalului de la recepţie, confortul din cameră sau ora eliberării.
Articolul continuă mai jos
Conform unui studiu recent, majoritatea oaspeţilor vor ca la unităţile pretenţii să fie întâmpinaţi de un angajat care să le transporte bagajul în cameră şi să le zâmbească. Astfel de servicii sunt obligatorii pentru că un hotel să fie considerat de patru sau cinci stele.
Un studiu efectuat de compania 4Service România, care a cuprins 42 de hoteluri de patru şi cinci stele din întreaga ţară, arată că românii vor să primească servicii de calitate.
Citiți materialul integral pe ȘtirileProTV.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)