Să lucrezi patru zile pe săptămână dar să fii plătit pentru cinci pare prea frumos să fie adevărat însă o serie de companii din întreaga lume, care au decis să încerce săptămâna de lucru de patru zile, au descoperit că aceasta duce la o productivitate mai mare, un personal mai motivat şi mai puţină epuizare, transmite Reuters, citată de Agerpres.
„Este mult mai sănătos şi facem o treabă mai bună dacă nu avem un program de lucru infernal", a declarat Jan Schulz-Hofen, fondatorul companiei germane de software Planio, care a introdus săptămâna de lucru de patru zile pentru cei 10 angajaţi la începutul acestui an.
De ce n-au românii dreptul la despăgubiri în caz de întârziere a trenului
Situațiile dificile în care au fost puși, duminică, mii de români când trenurile acestora au staționat ore în șir pe traseu, ei ajungând înghețați, cu întârzieri semnificative la destinație, duc cu gândul la întrebarea: de ce în România nu se acordă despăgubiri în cazul în care trenurile întârzie, după cum prevede un Regulament al UE adoptat acum 11 ani?
Românii nu primesc despăgubiri căci, spune ministrul Transporturilor, Lucian Șova, Regulamentul European 1371 din 2007 privind drepturile și obligațiile călătorilor pe calea ferată nu se aplică deocamdată în România. De abia din 2020, spune el.
Canalul Dunăre București, scos de la naftalină. Valoarea proiectului s-a triplat în zece ani
Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză (CNSP) a publicat studiul de fundamentare pentru realizarea în Parteneriat Public Privat a proiectului canalului Dunăre București. Stadiul fizic al canalului este de 70% iar ultimul care a promis terminarea acestuia a fost Ludovic Orban, în 2008.
Proiectul a fost început în timpul lui Nicolae Ceaușescu și a prevăzut conectarea Bucureștiului la Dunăre printr-un canal lung de 73 de kilometri.
Canalul va fi proiectat şi construit în cinci ani şi va costa în total 6,71 miliarde de lei (1,44 miliarde de euro), fără TVA.
Comentarii articol (0)