Deși oamenii nu pot fi reduși la numere, statisticile ne ajută (și în acest caz) să înțelegem câteva din trăsăturile generale ale celor pe care ne vom baza, din ce în ce mai mult, să aducă un suflu nou în organizații în următorii 10 ani:
- 98% dintre ei au telefon mobil;
- 92% au o amprentă digitală (digital footprint);
- 50% sunt online timp de 10 ore pe zi;
- 70% stau pe YouTube mai mult de 2 ore pe zi;
- 40% dintre ei spun că sunt dependenți de telefoanele lor;
- 80% se simt afectați atunci când nu au acces la instrumentele lor electronice.
Ce ar trebui să mai știm despre generația Z? Printre altele, că:
- au fost crescuți de cei din Generația X;
- s-au maturizat într-o perioadă de recesiune economică;
- au tendința de a fi pragmatici;
- se concentrează pe economisirea banilor;
- sunt nativi digitali și mobili;
- preferă brandurile care le dau sentimentul de autenticitate;
- preferă Snapchat și Instagram.
Când vine vorba de prezența lor în organizații, e bine să știm că:
- 72% preferă conversațiile față în față;
- 69% doresc să aibă propriul lor spațiu de muncă;
- 77% anticipează că vor munci mai mult decât generațiile anterioare;
- 75% vor să își asume mai multe roluri în companie.
Aflați mai multe despre Generația Z citind tot infograficul de mai jos:
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteți citi aici articolul original.
Comentarii articol (1)