Modernizarea căii ferate scade viteza trenurilor
Modernizarea căii ferate a ajuns, în mod paradoxal, să dea bătăi de cap operatorilor de transport feroviar de marfă. Dacă in comunicatele de presă se menționează creșteri ale vitezei de circulație, în realitate, după modernizări, apar scăderi ale acesteia. Cel puțin în cazul trenurilor de marfă. Lucrările duc la reduceri ale capacității de circulație, iar Portul Constanța, în loc să fie mai accesibil rămâne, dimpotrivă, mai izolat.
Acţionarii administratorilor din Pilonul II de pensii spun că noile cerinţe de capital prevăzute prin OUG nr. 114/2018, de aproximativ 800 de milioane de euro, pun o povară imensă şi nesustenabilă asupra industriei. El solicită modificarea acestei ordonanţe pe baze fundamente economic.
Potrivit unui comunicat al Asociaţiei pentru Pensiile Administrate Privat în România, acţionarii internaţionali majoritari ai tuturor celor şapte companii de administrare a fondurilor de pensii private obligatorii din România (Pilonul II) s-au întalnit la Bucureşti pentru a discuta cu autorităţile, în contextul efectelor majore pe care OUG 114/2018 le are asupra acestui sistem.
Comentarii articol (0)