Pentru început, să ne reamintim câteva din aspectele cheie ale procesului de evaluare a performanțelor:
- evaluarea performanțelor ale loc (de obicei) o dată sau de două ori pe an;
- activitatea efectivă de evaluare face parte din strategia de management a performanței, un proces ciclic;
- prima etapă a managementului performanței este stabilirea obiectivelor individuale;
- obiectivele individuale trebuie aliniate cu cele de echipă, iar acestea, la rândul lor, trebuie aliniate cu cele organizaționale;
- după stabilirea obiectivelor, activitatea angajaților este monitorizată;
- pentru îmbunătățirea performanței ei primesc coaching și susținere prin diverse mijloace.
Evaluarea performanței este unul din momentele cele mai formale ale procesului organizațional de management al performanței.
În timpul discuției de evaluare dintre manager și subordonat, evaluarea poate fi făcută folosind una dintre cele trei metode utilizate în lumea de business: scala de performanță în job, evaluarea comportamentală a competențelor și/sau evaluarea 360 grade.
Articolul de pe Digital HR Tech vă poate oferi informații clare despre fiecare dintre aceste metode de evaluare, precum și formulare standard de evaluare ce pot fi folosite imediat. Citește articolul și descarcă formularele în format pdf sau word: The One Employee Performance Review Template to Rule Them All
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteți citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)