- Ne este teamă de o situație fără precedent, pe care nu o putem controla și la care nu știm cum să reacționăm;
- Ne este teamă pentru persoanele apropiate care sunt în vârstă sau imunocompromise;
- Ne este teamă pentru propria sănătate, căci nu știm cum va reacționa corpul nostru la un virus nou, și cât de mult anxietatea actuală ne poate afecta psihosomatic;
- Nu știm ce ne rezervă viitorul și cum se vor schimbă lucrurile cu care suntem obișnuiți;
- Suntem neîncrezători în gesturi mici, care până acum erau firești (cum ar fi să încuiem ușa cu cheile pe care am pus mâna atunci când am venit de afară: ar trebui să ne spălăm din nou pe mâini?);
- Suntem nesiguri din punct de vedere economic și profesional;
În special în cazul ultimului punct, companiile își pot ajuta angajații în această tranziție. Nu suntem medici sau epidemiologi, însă orice reprezentant al unei companii poate lucra în a contribui la partea de luare a celor mai bune decizii pentru întreagă organizație.
Cum să gestionezi situația și să comunici cu echipa ta vis-a-vis de Covid-19
Logistic și administrativ
În primul rând, în cazul în care specificul jobului permite acest lucru, este foarte important să le acorzi angajaților tăi posibilitatea de a lucra de acasă, pentru a nu expune un anumit număr de persoane la transport în comun, suprafețe infectate, stres suplimentar
Motivul pentru care se încurajează statul acasă și #workfromhome este unul matematic: aplatizarea curbei, în încercarea de a minimiza numărul de persoane infectate și de a proteja întreaga comunitate. Este un sistem care funcționează dacă fiecare membru al comunității contribuie.
Pentru mai multe informații pe acest subiect, te invităm să citești articolul complet disponibil pe www.upromania.ro.
Comentarii articol (0)