Pentru dezbaterea de săptămâna asta, am plecat de la ideea că privind din propria perspectivă, totul pare mai negru și mai greu decât e de fapt, când tot ce ar trebui să facem, cu adevărat, ar fi să o luăm mai ușor și să ne dăm seama că suntem mai rezistenți decât credem: „Până la urmă, viata nu e despre știut mereu în ce zi sau minut ești, ci despre lucrurile de care te bucuri și obstacolele pe care le depășești. Mai avem multe de făcut.” Tu ce părere ai? Spune-ne într-un comentariu. :)
Cursul săptămânii
Învață cum să promovezi și să vinzi produse și servicii în mediul online
Chiar dacă afacerea este online, nu înseamnă că o să își facă singură reclamă. Cursurile cuprinse în acest pachet te învăța tot ce trebuie să știi pentru a-ți face marketing corect și productiv pentru produsele sau serviciile pe care le vinzi pe internet. De la dezvoltarea strategiilor si departamentului de marketing până la construirea campaniilor, prelucrarea datelor și multe alte informații necesare marketing-ului online se regăsesc în aceste cursuri.
Podcastul săptămânii
The economy of trust
Un playlist cu 7 discursuri care îți oferă o perspectivă nouă asupra economiei colaborative (Uber, Airbnb și TaskRabbit, printre altele) și care îți arată de ce încrederea a devenit o forță pe piața modernă.
Lectura săptămânii
Fundația
Hari Seldon, întemeietorul psihoistoriei, prezice prăbuşirea Imperiului Galactic şi instaurarea unei ere de barbarie care va dura treizeci de milenii. Cu ajutorul colaboratorilor săi, Seldon înfiinţează Fundaţia Enciclopediei Galactice, a cărei misiune este să salveze cunoştinţele a 12 000 de ani de evoluţie.
Discuție practică online
COVID-19 și managementul situațiilor de urgență
COVID 19 este doar una dintre situațiile de urgență care apar și la care companiile trebuie să răspundă pentru a avea un viitor. Astfel, trebuie găsite modalitățile concrete de gestionare și răspuns la diversele situații de urgență, concentrarea pe procesele principale ale companiei, identificarea de alternative fiabile.
Comentarii articol (0)