Pentru dezbaterea de săptămâna asta, am plecat de la felul în care se comportă oamenii într-o discuție, mai ales într-una care are loc în online. Pe lângă faptul că multora le este, oricum, greu să urmeze sau să urmărească o argumentație (din nepăsare, mai mult decât din orice altceva), faptul că totul se întâmplă online „ajută” mult discuțiile neproductive: „Dialogul online e astăzi un război fără nicio regulă, a cărui unică finalitate e să dovedești că persoana cealaltă greșește.” Tu ce părere ai? Spune-ne într-un comentariu. :)
Cursul săptămânii
Cum să motivezi oamenii cu care lucrezi și să dezvolți proiecte pe care nici nu visai că le vei face
Cursul punctează câteva dintre elementele importante ale proceselor mentale și organizatorice pe care managerul unei organizații trebuie să le creeze și parcurgă pentru a crea proiecte cu impact major în societate, beneficiind de sprijinul colegilor săi, a căror încredere în proiect îi determină să simtă că schimbă, cu adevărat, lumea, construind acele lucruri.
Cartea săptămânii
Cum să comunici... ascultând
Baricadele dintre oameni reprezintă, de fapt, bariere în calea succesului, a progresului și a fericirii, așa că relaționarea eficientă este nu numai o artă, ci și o abilitate esențială. „Cum să comunici... ascultând” îți pune la dispoziție nu numai tehnicile și încrederea de a aborda oameni „imposibili“, ci și de a transforma situații frustrante în rezultate productive și în relații trainice și fructuoase.
Podcastul săptămânii
WorkLife cu Adam Grant: Un podcast TED original
Psihologul organizațional Adam Grant te conduce în mințile unora dintre cei mai neobișnuiți profesioniști pentru a explora știința de a face jobul să fie plăcut. De la a învăța cum să iubești critica și până la a valorifica puterea frustrării, un lucru este sigur: nu-ți vei mai privi niciodată locul de muncă la fel.
Discuție practică online
Telemunca. Ce trebuie să știi despre relația de muncă cu angajații care lucrează de acasă ori de la distanță
Unde se termină, din punct de vedere juridic, contractul individual de muncă clasic și de unde începe contractul de telemuncă? Suntem sau nu în prezența unui contract de muncă atipic atunci când salariatul își desfășoară activitatea și în afara locurilor de muncă ale angajatorului, dar și la sediul social ori secundar al angajatorului? Află care este regimul juridic al contractului de telemuncă, ce sancțiuni riscă angajatorul în cazul încadrării eronate a raportului de muncă, ce drepturi și ce obligații suplimentare au actorii relațiilor de muncă, respectiv salariatul și angajatorul. Seminarul conține prezentarea cu proceduri de urmat pentru fiecare pas, precum și o sesiune de întrebări și răspunsuri cu lectorul specializat în relațiile de muncă, securitate și sănătate în muncă, drept administrativ și migrația forței de muncă.
Comentarii articol (0)