ACCES GRATUIT
Revista presei
Bani europeni pentru primul tronson din Autostrada Moldovei. Comisia Europeană a aprobat proiectul major de aproape un miliard de lei
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții.
Articolul continuă mai jos
Bani europeni pentru primul tronson din Autostrada Moldovei. Comisia Europeană a aprobat proiectul major de aproape un miliard de leiComisia Europeană a aprobat proiectul major de infrastructură rutieră "Varianta de ocolire Bacău", cu o valoare totală de 968,781 milioane de lei, a anunţat ministrul Transporturilor, Lucian Bode.
Proiectul a fost transmis de către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor împreună cu CNAIR, în calitate de beneficiar al finanţării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, la data de 22 noiembrie 2019.
"La 22 noiembrie 2019, România a prezentat Comisiei o cerere pentru un proiect major care prevede o contribuţie din partea Fondului de coeziune pentru - Construcţia variantei de ocolire Bacău - , selectat de către autoritatea de management pentru axa prioritară 1, - Îmbunătăţirea mobilităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T si a metroului - din cadrul programului operaţional - Infrastructura Mare -. România a furnizat Comisiei toate informaţiile necesare, inclusiv cele referitoare la aspectele de mediu.Obiectul proiectului Varianta de ocolire Bacău este reprezentat de acordarea finanţării nerambursabile către CNAIR, în vederea realizării a 30,842 km de drum nou, din care 16,269 km de autostrada, șapte poduri, nouă pasaje, un nod rutier şi șapte intersecţii. La finalizarea implementării, varianta de ocolire Bacău va conduce la realizarea unor economii semnificative de timp, prin reducerea timpului de călătorie pentru automobile şi pentru autovehiculele grele", precizează Bode, pe pagina sa de Facebook.
Stellantis devine realitate și va fi al patrulea cel mai mare grup auto din lumeAutorităţile de reglementare antitrust din Uniunea Europeană vor aproba fuziunea dintre Fiat Chrysler Automobiles (FCA) şi grupul francez PSA, după ce producătorii auto s-au angajat să îndeplinească dubla provocare cu care se confruntă industria: finanţarea vehiculelor prietenoase cu mediul şi pandemia de coronavirus (Covid-19), au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Obţinerea aprobării Comisiei Europene va oficializa crearea Stellantis, al patrulea producător auto global, rezultat în urma fuziunii de 38 miliarde de dolari dintre producătorul auto italo-american Fiat Chrysler şi grupul francez PSA, informează Agerpres.
Tranzacţia finanţată exclusiv prin acţiuni va uni branduri ca Fiat, Jeep, Dodge, Ram şi Maserati cu branduri ca Peugeot, Opel şi DS - obiectivul fiind reducerea costurilor cu cinci miliarde de euro (şase miliarde de dolari) pe an fără închiderea fabricilor.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)