„Agenția Națională de Administrare Fiscală oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul
Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.
Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să
procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.
De asemenea, agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.
Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul contabil.
În situația în care în timpul convorbirii telefonice, agenții Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie”, conform comunicatului ANAF.
Anul trecut, în raportul bugetar pe 2021 - 2024 publicat la Finanțe scria că autoritățile fiscale vor să introducă noi servicii telefonice pentru contribuabili, printre care se numără chiar furnizarea de informații supuse secretului fiscal. Ca direcții mari pentru ANAF și Ministerul Finanțelor, se urmărește extinderea numărului unic la nivel național (ceea ce implică achiziționarea infrastructurii necesare și mărirea capacității structurii organizatorice a call center-ului, printre altele), dar și analizarea unor funcționalități pentru oferirea de servicii noi contribuabililor prin intermediul call center-ului.
Comentarii articol (0)