ACCES GRATUIT
BCR, prima banca din regiune care a implementat sistemul de management al calitatii Banca
Comerciala Romana (BCR), prima banca din sud-estul Europei care a implementat sistemul de management al calitatii, dupa cum s-a afirmat la Primul Forum Balcanic privind Calitatea din iunie 2004 organizat in Bulgaria, a finalizat proiectul de extindere a certificarii la nivelul tuturor sucursalelor judetene.
Articolul continuă mai jos
Comerciala Romana (BCR), prima banca din sud-estul Europei care a implementat sistemul de management al calitatii, dupa cum s-a afirmat la Primul Forum Balcanic privind Calitatea din iunie 2004 organizat in Bulgaria, a finalizat proiectul de extindere a certificarii la nivelul tuturor sucursalelor judetene.
Organismul de certificare Moody International, in urma auditurilor efectuate la sucursalele BCR a recomandat fara conditionari extinderea certificarii sistemului de management al calitatii implementat in banca, ca fiind conform cu cerintele referentialului SR EN ISO 9001:2001 pentru domeniul certificat inca din 2003, respectiv servicii de proiectare si dezvoltare produse bancare, atragere, plasare sau transfer resurse banesti de la persoane fizice.
Aceasta recunoastere a performantelor si stradaniilor personalului bancii inseamna implicare, transparenta, adecvare a produselor si serviciilor bancare la cerintele clientilor, preocupare permanenta pentru imbunatatirea continua a managementului si a activitatilor bancii si nu in ultimul rand pregatirea pentru apropiata aderare la UE, prin adoptarea regulilor si limbajului international, a declarat Nicolae Danila, presedintele executiv al BCR.
www.gardianul.ro
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)