Organizat de Business Media Group in seria Business Review Forum si sponsorizat Ernst&Young, evenimentul este unul de traditie pentru comunitatea oamenilor de afaceri si isi propuna sa aduca in atentie ultimile reglementari adoptate in sistemele legislativ si fiscal dupa aderarea Romaniei la UE.
In decursul celor 4 ani de derulare, conferinta “Tax, Law and Lobby” a reusit sa-si formeze un public fidel si a atras drept participanti directori financiari si manageri de la cele mai importante companii din Romania, avocati de la cele mai mari firme din Romania si din strainatate, consultanti si analisti financiari si juridici, investitori in cautarea unor parteneri de afaceri, oameni de afaceri interesati de modificarile legislative si fiscale, specialisti din domeniul legislativ si al activitatilor de lobby. In 2006, s-au inregistrat peste 250 participanti din 200 companii.
Evenimentul va contine doua conferinte si doua workshop-uri. Printre temele abordate in cadrul conferintelor se afla “Schimbarile aduse de aderarea la UE taxelor directe si indirecte”, “Implicatiile aduse de eliminarea taxei duble”, “Schimbari in practica dreptului corporatist”, “Dreptul muncii si libera circulatie a fortei de munca”. Cele doua workshop-uri au drept teme “ Reprezentarea in Uniune a intereselor unor afaceri locale”, “Legislatia comerciala in contextul integrarii europene: Fuziuni si achizitii”.
Evenimentul “Tax, Law and Lobby” a avut prima editie in 2002 si si-a dorit sa aduca an de an in atentia specialistilor modalitati practice prin care pot preintampina efectele unei fiscalitati si unui sistem juridic aflat in tranzitie. De asemenea, conferintele si-au propus sa ridice si problema lobby-ului, o activitate extrem de importanta pentru lumea afacerilor din Vest dar care in Romania are conotatii negative datorita informarii deficitare despre dimensiunile adevarate ale activitatilor profesioniste de lobby.
Specialisti in domeniu, precum Jean- Marc Cambien, Tax Partner- Ernst & Young, Alex Milcev, Tax Partner- Ernst & Young, vor prezenta anul acesta implicatiile aderarii pentru sistemul legislativ si fiscal romanesc, precum si la ce schimbari ne putem astepta anul acesta in domeniile financiar, juridic, precum si activitatile de lobby.
www.brforum.ro
***
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaþii: Business Publishing (ce cuprinde sãptãmânalul în limba englezã Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook ºi revista de publicitate Campaign) ºi Lifestyle Publishing (Stuff – licenþa revistei internaþionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistã de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Comentarii articol (0)