Doriti un model de fisa postului? Click aici pentru modele de fisa postului.
Departament: Departamentul Resurse Umane
Subordonare: Directorului de Resurse Umane
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectã a procedurilor operaþionale de resurse umane.
Activitãþi principale:
• Participã la definirea politicii de personal a companiei
• Participã la adaptarea structurii organizatorice a companiei în toate etapele dezvoltãrii acesteia
• Prezintã directorului resurselor umane ºi acþionariatului rezultatele controlului ºi observaþiile sale
• Participã la definirea sistemului motivaþional al societãþii, în strânsã legãturã cu factorii motivatori financiari ºi profesionali ai angajaþilor
• Gestioneazã procedurile ºi contractele referitoare la asistenþa medicalã a angajaþilor ºi a membrilor familiilor acestora
• Stabileºte împreunã cu directorul resurselor umane politica de personal privitoare la ºcolarizarea ºi instruirea personalului
• Participã la negocierile salariale
• Planificã ºi alege metodele de recrutare ºi de selecþie a personalului
• întocmirea pe calculator ºi editarea de adeverinþe, actualizãri norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului ºi firmei;
Sarcini ºi îndatoriri specifice:
• Culege informaþii, observã evoluþia indicilor de platã, în conformitate cu funcþionarea ºi evoluþia societãþii
• Decide necesitatea expertizelor sau a consultanþei de specialitate pentru domeniul sãu de activitate
• actualizarea statelor de funcþiuni ºi a tabelelor cu muncitori în baza structurii organizatorice aprobate;
• centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii ºi din state de platã a datelor necesare întocmirii rapoartelor statistice solicitate;
• studierea legislaþiei muncii în vigoare;
• introducerea/iniþializarea sau actualizarea bazei de date a salariaþilor firmei;
• asistarea managerului de departament în realizarea ºi implementarea politicilor HR atât departamentale cât ºi organizaþionale
Responsabilitãþi ale postului:
• Rãspunde conform legii pentru secretul ºi securitatea documentelor pe care le pãstreazã ºi manipuleazã
• Rãspunde disciplinar, contravenþional saul dupã caz, pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzãtoare a sarcinilor de serviciu
Specificaþiile postului:
• experienþa în domeniul resurselor umane trebuie sa fie de minimum de minimum.....
• spirit de observaþie, dinamism, eficienþã
• bune abilitãþi de planificare, organizare, coordonare
• foarte buna cunoaºtere a comportamentului uman
Relaþiile cu alte departamente:
• vor fi precizate în regulamentul de organizare ºi funcþionare.
Condiþii de muncã:
- munca este preponderent de birou
- program normal de lucru, uneori prelungit
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugã sporurile negociate.
Competenþele postului de munca
Cunoºtinþe :
1. Cunoaºterea sistemului de operare Microsoft Office.
2. Cunoºtinþe juridice/legislaþia muncii;
3. Cunoaºtinþe in domeniul managementului resurselor umane, management organizaþional, psihologie organizaþionalã, leadership;
Cerinþe comportamentale:
1. capacitate deosebitã de relaþionare interumanã (sociabilitate, integrare în colectiv);
2. empatie ºi receptivitate faþã de problemele umane;
3. integritate profesionalã (atitudine profesionalã imparþialã (profil etic);
4. eficienþã profesionalã (capacitate de mobilizare personalã pentu finalizarea într-un timp cât mai operativ a sarcinilor ce-i revin);
5. persoalitate ordonata, analitica, pragmatica;
6. spirit intreprinzator;
Comentarii articol (0)