V-am pus aici un mdel orientativ.Va rog sa il mai adaptati cu alte detalii,conform muncii prestate.
FISA DE POST - ASISTENT TEHNIC
1. Denumirea compartimentului:
COMPARTIMENTUL TEHNIC
2. Denumirea postului:
ASISTENT TEHNIC
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Manager/director
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
nu e cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
- director economic, director marketing si vanzari, director logistica, director resurse umane, director productie, consilier juridic, asistent manager
9. Pregatirea si experienta:
• Cunostinte si deprinderi:
1. cunostinte tehnice in domeniul logistica,organizare,legislatie specifica drepturilor copilului;
2. cunostinte in domeniul managementului organizational;
• cerinte aptitudinale:
1. nivel de inteligenta: mediu - superior (capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida);
• aptitudini speciale:
1. capacitate de a intelege mesajul verbal, scris;
2. memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor;
3. usurinta in exprimare;
4. flexibilitate in gandire;
5. deductie logica;
6. orientare spatiala;
7. atentie concentrata si distributiva;
• cerinte comportamentale:
1. rezistenta la sarcini repetitive si stres;
2. integrare in colectiv (sociabilitate);
3. mentinerea unei atmosfere colegiale si relatiile de munca (atat cu subordonatii cat si cu superiorii) - spirit de echipa;
4. promotor al schimbarii - spirit inovator, creativ;
5. responsabilitate personala;
6. echilibru comportamental;
7. cunostinte solide teoretice si practice;
8. comportament etic-moral in cadrul firmei;
9. eficienta profesionala;
10. receptivitate la solicitarile profesionale;
11. abilitati coordonare, planificare si organizare;
• domenii de interes:
1. interese practice in domeniul organizational;
• motivatie personala:
1. motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii in departamentul din care face parte;
2. dorinta de dezvoltare/perfectionare profesionala si ascensiune profesionala;
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
- Sarcini si atributii ale postului de munca:
- coordonarea activitatii departamentului tehnic, acordarea de consultanta si consiliere tehnica directorului general adjunct in vederea luarii unor decizii eficiente in ceea ce priveste organizatia;
- intocmeste raportarile pentru superiori;
- colaboreaza cu directorul general adjunct in vederea organizarii eficiente a personalului si logisticii pentru desfasurarea activitatii inscrise in proiecte;
- asigura intocmirea situatiilor lunare a situatiilor de plata partiale sau definitive, pentru proiectele executate;
- asigura urmarirea proiectelor executate ;
- verifica intocmirea corecta a documentatiei pentru proiectele in desfasurare;
- luarea de masuri in domeniul protectiei muncii sub aspectul instruirii personalului si examinarii asupra cunostintelor acestuia;
- orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale/departamentale in limitele de competenta ale postului ocupat;
• in raport cu alte persoane (angajati, subordonati) dar si colaboratori:
1. realizarea prompta a tuturor sarcinilor ce-i revin;
2. finalizarea intr-un timp optim a tuturor proiectelor de executie;
• in raport cu aparatura pe care o utilizeaza:
1. utilizeaza cu responsabilitate aparatura din dotare, fara abuzuri;
• in raport cu produsele muncii:
1. realizarea la standarde de calitate si la termen a obiectivelor stabilite pentru departamentul tehnic;
• in raport cu securitatea muncii dar si cu regulamentul intern:
1. respecta normele de securitate a muncii, precum si cele de P.S.I., protectia muncii si a mediului;
2. respecta normele interne stipulate in R.I., Contract Colectiv de Munca, Contract Individual de Munca, precum si confidentialitatea informatiilor cu care intra in contact si care sunt esentiale pentru organizatie;
3. sunt confidentiale urmatoarele informatii: situatia financiara a organizatiei, structura si continutul bancii de date;
• privind relatiile cu colegii de munca, subordonati:
1. mentine relatii colegiale si colaboreaza cu ceilalti angajati ai firmei;
2. mentine relatii corecte si impartiale cu subordonatii/colegii si da dovada de politete in relatiile cu alte persoane;
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul