avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 368 soluții astăzi
Autori Superbrands România

Superbrands România

http:ro.superbrands.com

Prezentă în România din 2005, prin agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates, organizația Superbrands dezvoltă programe dedicate pieței românești și culturii de branding locale. Programele derulate până acum au inclus opt ediții Consumer Superbrands, în anii 2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017, 2019 și respectiv 2021, și două ediții Business Superbrands, în 2007, respectiv 2008, oferind peste 380 de modele de succes în branding și comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-a lungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands, peste 250 de specialiști și profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și alte domenii.

ACCES GRATUIT
Parteneriat media

Superbrands România anunță primele rezultate ale cercetării derulate în cadrul ediției 2024-2025

Superbrands România în Știri & Revista presei
25 Octombrie 2024 | 0 | 411 | Timp de citire: 5 min.

Superbrands România, program derulat de către agenția BDR Associates, anunță încheierea primei faze a ediției curente. Au fost identificate brandurile comerciale și de business eligibile pentru statutul de Superbrand, prin reputația și cultura lor de branding, impecabile. Procesul de evaluare a fost asigurat cu sprijinul membrilor Consiliului Superbrands, format din 30 de reputați specialiști și lideri în business din diferite companii, împreună cu Ipsos, partenerul oficial al Superbrands în România. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Comunicat de presă

BDR Associates anunță o nouă ediție a Programelor Superbrands pentru România

Superbrands România în Știri & Revista presei
24 Iulie 2024 | 0 | 471 | Timp de citire: 2 min.

BDR Associates a demarat a 11-a ediție a programului Superbrands România, 2024 – 2025. A fost constituit Consiliul Onorific Superbrands, în care au fost invitate să participe 30 de personalități din diferite industrii și sectoare de activitate, lideri de companii multinaționale, specialiști în management, marketing, publicitate, comunicare strategică, branding, media și consultanță în domenii relevante. Citește articolul

~ final articole autor ~