Pentru Romaqua Group, anul 2024 a fost un an bun, în care s-au atins obiectivele în ciuda tuturor dificultăților cu care mediul de afaceri s-a confruntat. Cifra de afaceri a crescut ușor (cu 7%), în principal ca urmare a rezultatelor bune din piață. Atât piața apelor minerale, cât și cea a băuturilor răcoritoare și a berii, în care Romaqua Group este prezentă, au înregistrat ușoare creșteri. Citește articolul
În recunoașterea contribuțiilor sale remarcabile la promovarea relațiilor de afaceri între Regatul Unit și România, British-Romanian Chamber of Commerce (BRCC) a fost distinsă cu prestigiosul statut de Superbrand Business pentru ediția 2024-2025. Procesul de selecție pentru Programul Superbrands s-a bazat pe criterii esențiale precum Calitate, Încredere, Distincție și ESG, consolidând rolul BRCC ca organizație de afaceri de top. Citește articolul
Când alegem un produs sau un serviciu, nu cumpărăm doar un nume, cumpărăm o promisiune. O promisiune a calității, a încrederii în produsul respectiv și a unei experiențe superioare. Într-o lume în care opțiunile par a fi nelimitate, consumatorii români caută repere, prin care să se asigure că au făcut alegerea corectă. Aici intervine programul Superbrands România, identificând și aducând recunoaștere brandurilor care excelează prin calitate, inovație și reputație. Citește articolul
Superbrands România, program derulat de către agenția BDR Associates, anunță încheierea primei faze a ediției curente. Au fost identificate brandurile comerciale și de business eligibile pentru statutul de Superbrand, prin reputația și cultura lor de branding, impecabile. Procesul de evaluare a fost asigurat cu sprijinul membrilor Consiliului Superbrands, format din 30 de reputați specialiști și lideri în business din diferite companii, împreună cu Ipsos, partenerul oficial al Superbrands în România. Citește articolul
BDR Associates a demarat a 11-a ediție a programului Superbrands România, 2024 – 2025. A fost constituit Consiliul Onorific Superbrands, în care au fost invitate să participe 30 de personalități din diferite industrii și sectoare de activitate, lideri de companii multinaționale, specialiști în management, marketing, publicitate, comunicare strategică, branding, media și consultanță în domenii relevante. Citește articolul