avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 741 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters100637

Activitate ContSters100637

Răspuns la discuția MyAIR mi-a stricat vacanta
mariusemil2003 a scris:

Uite un link foarte folositor!!!! Eu mi-am recuperat banii astfel!
[ link extern ] /


Am trimis dovezile de plata la adresa indicata de ENAC si am primit zilele astea si confirmarea de primire. Am si sunat la ENAC si mi-au spus ca nu au de unde sa imi returneze banii.
Eu am luat biletele de la agentia Eurosky de pe Magheru, iar acestia au disparut.
Acum astept, astept....
Răspuns la discuția MyAIR mi-a stricat vacanta
Am incercat si metoda aceasta...fara nici un raspuns.
Eu am luat biletele prin agentia Eurosky si nu direct de pe site-ul Myair.
Am ales varianta aceasta pentru ca mi-am zis ca e mai sigur sa am un contact direct cu cineva din tara in caz ca apar probleme.
Din pacate, se pare ca nimic nu mai e sigur si varianta aleasa de mine a fost mai proasta.
Multumesc
Buna ziua,

Sunt un client MyAir care inca mai asteapta recuperarea banilor pe bilete.
Am cumparat bilete de la aceasta companie in aprilie pentru un zbor care trebuia sa aiba loc in august. Bineinteles ca nu am mai putut calatori cu MyAir si a trebuit sa-mi cumpar alte bilete la alta companie deoarece la finalul lunii iulie li s-a suspendat licenta de zbor.
Acum , inca ma chinui si ma interesez cum sa imi recuperez banii. Biletele le-am platit prin ordin de plata si le-am cumparat de la Agentia Eurosky de pe Magheru , reprezentant al MyAir in Romania. Cei de la agentia de turism au disparut, si-au inchis sediul, la telefoane nu-i mai pot gasi si banii nu mi s-au returnat.
Am dat telefon si la ENAC in Italia si mi s-a zis ca pana cand nu isi reiau zborurile nu imi voi primi banii inapoi ca nu au de unde.
Saptamana asta am facut si reclamatie la OPC desi nu cred ca au vreo sansa sa ma ajute cumva din moment ce toate portile sunt inchise.
Nu imi vine sa cred ca traim intr-o lume in care platesti servicii, faci eforturi financiare sa strangi banii aia si o companie poate oricand sa te fraiereasca.

In momentul de fata nu stiu cui sa ma adresez si ce anume sa mai fac sa-mi recuperez acei bani.

Va multumesc pentru orice sfat sau sugestie pe care mi-o puteti da!

Toate cele bune!
Multumesc pentru raspunsurile prompte.
Rezervarea am facut-o pe site-ul cartraweler.com iar compania de la care ar fi trebuit sa iau masina se numeste Europcar. Biroul de unde se inchiriaza masinile se afla in aeroportul din Catania, dar cei de acolo sunt niste simpli agenti.
Compania are filiale in toata lumea, nici nu stiu daca cei din Italia sunt cei cu care ar trebui sa intru in contact.
Buna ziua tuturor!

Apelez la sfaturile si sugestiile voastra in urmatoarea situatie:
Am rezervat si platit on-line o masina pentru a o inchiria pentru vacanta mea in Sicilia si nu am putut beneficia de ea deoarece in momentul in care am ajuns la biroul de inchirieri nu am avut la mine tipul de card pe care il solicitau.
Drept urmare nu am primit nici masina si nici banii pe care i-am platit firmei de inchiriat masini.
Mentionez ca nicaieri in conditiile de inchiriere ale unei masini de la aceasta companie nu se specifica faptul ca in cazul in care nu e bun cardul de credit nu se vor rambursa deloc banii. In momentul de fata fac reclamatii peste reclamatii la acestia si ei imi dau raspunsuri negative.
Deoarece cred ca nu vor ceda probabil ca voi fi nevoita sa ii chem in instanta.

Care sunt pasii pe care ar tebui sa-i urmez?

Multumesc!