avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 338 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... MyAIR mi-a stricat vacanta
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

MyAIR mi-a stricat vacanta

Buna ziua,

Sunt un client MyAir care inca mai asteapta recuperarea banilor pe bilete.
Am cumparat bilete de la aceasta companie in aprilie pentru un zbor care trebuia sa aiba loc in august. Bineinteles ca nu am mai putut calatori cu MyAir si a trebuit sa-mi cumpar alte bilete la alta companie deoarece la finalul lunii iulie li s-a suspendat licenta de zbor.
Acum , inca ma chinui si ma interesez cum sa imi recuperez banii. Biletele le-am platit prin ordin de plata si le-am cumparat de la Agentia Eurosky de pe Magheru , reprezentant al MyAir in Romania. Cei de la agentia de turism au disparut, si-au inchis sediul, la telefoane nu-i mai pot gasi si banii nu mi s-au returnat.
Am dat telefon si la ENAC in Italia si mi s-a zis ca pana cand nu isi reiau zborurile nu imi voi primi banii inapoi ca nu au de unde.
Saptamana asta am facut si reclamatie la OPC desi nu cred ca au vreo sansa sa ma ajute cumva din moment ce toate portile sunt inchise.
Nu imi vine sa cred ca traim intr-o lume in care platesti servicii, faci eforturi financiare sa strangi banii aia si o companie poate oricand sa te fraiereasca.

In momentul de fata nu stiu cui sa ma adresez si ce anume sa mai fac sa-mi recuperez acei bani.

Va multumesc pentru orice sfat sau sugestie pe care mi-o puteti da!

Toate cele bune!
Cel mai recent răspuns: tudorioan , utilizator 13:24, 8 Septembrie 2009
Ma gandesc ca v-ati putea adresa Ministerului transpoturilor, intrucat ei sunt autoritatea care cred ca le-au suspendat licenta de zbor. Cel putin puteti afla ce se intampla. Vedeti si prevederile Codului aerian, pentru mai multe lamuriri.
Fostul OPC actualmente comisariat trebuie sa aplice H.G. nr. 1912/2006 privind stabilirea unor măsuri pentru asigurarea aplicării Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 care stabileşte reguli comune privind compensarea şi asistenţa acordate pasagerilor în cazul refuzului la îmbarcare şi al anulării sau întârzierii zborurilor şi care abrogă Regulamentul (CEE) nr. 295/91
In acest moment nu puteti decat sa asteptati raspunsul celor de la OPC.
Daca situatia celor de la MyAir reprezinta un caz fortuit, atunci nu pot decat sa spun ca se mai intampla in viata si astfel de situatii imprevizibile...si nu prea avem ce sa facem, cateodata trebuie sa le si acceptam:surrender:
OPC-ul trebuie să răspundă în termen de 30 de zile dar cred că termenul poate fi mai mic.
vedeti si aici [ link extern ]
Poate au ei o solutie pentru sumneavoastra.
Ultima modificare: Miercuri, 2 Septembrie 2009
raduallan, utilizator

Alte discuții în legătură

Recuperare contravaloare bilete avion agentie turism Emanuel.cohal Emanuel.cohal Inainte de pandemie am achizitionat prin intermediul unei agentii de turism bilete de avion la o companie aeriana. A venit pandemia si zborurile respective au ... (vezi toată discuția)
Legal cine are obligatia sa ma despagubeasca oroian-rodica oroian-rodica Cumpar bilet de avion de la o agentie de turism.. Compania cu care ar fi trebuit sa zbor da faliment. Zborul se anuleaza. LEGAL cine are obligatia sa ma ... (vezi toată discuția)
Anulare zbor- recuperare contravaloare bilet Oana_A Oana_A Va rog sa va exprimati opinia in urmatoarea speta: Am cumparat un bilet de avion dus intors ( plus asigurare) printr-o agentie de turism, urmand sa iau zborul ... (vezi toată discuția)