avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 721 soluții astăzi
Forum Activitate Dedelutza

Activitate Dedelutza

Va multumesc frumos pentru raspuns. Contractul de inchiriere a incetat in septembrie 2013 deci am baza legala pentru a contesta decizia de impunere.
Buna ziua,

Am rugamintea sa imi clarificati daca decizia de impunere primita de tatal meu prin posta saptamana trecuta este justificata sau nu.

In anul 2010 a incheiat un contract de inchiriere care s-a prelungit pana in septembrie 2013. Intrucat in perioada respectiva a fost angajat, conform art. 257, lit. f.veniturilor din cedarea folosinţei bunurilor, ..... care se supun impozitului pe venit, numai în cazul în care nu realizeazã venituri de natura celor prevãzute la lit. a)-d), alin. (2^1) şi (2^2) şi art. 213 alin. (2) lit. h), dar nu mai puţin de un salariu de bazã minim brut pe ţarã, lunar*). inteleg ca nu se datoreaza plata CASS pentru acest venit.
Avand in vedere faptul ca OUG nr. 88/2013 se aplica incepand de la 1 ianuarie 2014, consider ca am toate motivele pentru a contesta decizia de impunere.

Daca am interpretat gresit legislatia...va rog sa ma corectati astfel incat sa nu bat degeaba pe la usile institutiilor statului cu un bebe de 4 luni in brate.#-o
Nu pot obtine o adeverinta de salariat pentru perioada respectiva intrucat tata s-a pensionat din septembrie 2014. Este suficienta decizia de pensionare sau pot face justificarea si cu fluturasii de salariu...

Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Multumesc frumos pentru raspunsuri. Dar totusi daca doresc sa o desfiintez, actiunea in sine implica anumite costuri sau doar se completeaza o cerere?
Am gasit raspunsul la intrebarea legata de sediu..si anume ca inmatricularea se face la registrul comertului d epe langa tribunalul unde se va stabili sediul. Acel contract de comodat trebuie sa fie avizat neaparat de avocat? Citisem pe un alt forum ca este necesar doar acordul ambelor parti si semnatura, fara sa fie necesara interventia unui norat/ avocat. Multumesc
Buna seara. De un an de zile lucrez pe baza unui contract de mandat comercial incheiat cu o firma de asigurari, pe post de Asistent in Brokeraj. Acum suntem pusi toti in situatia de a ne inregistra ca PFA pt ca nu li se mai permite sa colaboram pe baza de mandat, Asa ni s-a spus... Majoritatea suntem din provincie (suntem aproximativ 20 de agenti) si locuim in bucuresti cu chirie, si suntem studenti la zi in an terminal. Unde trebuiesc depuse actele daca ne stabilim sediul social in baza unui contract de comodat cu chiriasul.. In bucuresti sau suntem obligati sa depunem actele in localitatea unde ne avem domiciliul stabil? Este avantajoasa aceasta forma tinand cont de faptul ca veniturile brute obtinute sunt de 1200 Ron? ni s-a spus ca acele cheltuieli de infiintare voi fi suportate de catre ei, dar ma intreb care sunt cheltuielile de desfiintare in cazul in care nu mai doresc sa colaborez cu ei si trebuie sa imi radiez PFA-ul? Este posibil sa mai fie postate raspunsurile la unele intrebari, dar ma invart pe forum de ceva timp...si am cam ametit

Va multumesc pentru intelegere...Astept un raspuns