Analore,eu acum ofer instalare gratuita, iar la contractele incheiate in anumite luni am si oferte(un nr de luni gratis). Ei tot renunta din variate motive(nimic temeinic, insa).As vrea sa vb mai amanuntit cu tine... daca tot lucrezi in domeniu, poate ma mai poti sfatui.Crezi ca am putea vb pe mess?Sau o alta modalitate?Multumesc
Si ...inca ceva...In fisa postului se prevede ca angajatul nu incheie contracte in numele firmei cu furnizorii, ci numai cu beneficiarii.Fisa postului are relevanta in instanta??
Multumesc pentru raspunsuri!In contract se prevede locatia de furnizare a serviciului, dar din motive financiare(chirie mare)am vrut sa-mi schimb locatia. In contract am clauza (e abuziva sau nu???)prin care se prevede ca daca reziliez inainte de termen trebuie sa platesc ...Dar , sincer spun , clauza de genul asta am vazut in 99% dintre contracte.Cred ca in instanta clauza asta sta in picioare, nu?Acum...nu mi se pare corect sa inchei un nou contract pentru 2 luni.Dar nici nu vreau sa le platesc cele 2 luni pentru ca eu am anuntat rezilierea din timp(30 zile inainte) si nu am beneficiat de serviciu...
Analore, iti multumesc pentru raspuns si..pentru incurajari!!Stiu ca nu va fi usor, dar, clientul daca invoca faptul ca nu i-a functionat internetul, nu va trebui sa demonstreze cumva acest lucru?Si nu cu martori(proba cu martori nu e admisa..parca).Dar sa-ti mai spun ce cazuri am...de exemplu, unul a reziliat inainte de termen pt ca facea spam si eu il opream.Dar decat sa am eu probleme cu cei care imi trimiteau ca Ip-ul X a facut spam si ca trebuie sa iau masuri, nu mai bine il opream ?Tipul de care vorbesc nici nu a auzit de spamuri si de aceea, considera ca il opream abuziv.Eu, clauza in contract am prin care se interzice spamul.Acum, spune-mi parerea ta, merge actionat in instanta ca a plecat inainte de expirarea termenului fara un motiv intemeiat?Si exemple de genul asta am multe...Asta pe langa cei care pleaca fara sa rezilieze, fara sa dea nici un semn de viata. In contract am prevazut ca dupa o luna de neplata , il voi deconecta fara preaviz, dar contractul nu prevede ca dupa 1-2 luni de neplata sau nefunctionare a serviciului se reziliaza de drept... Eu , personal consider ca e vorba de un abonament, care trebuie platit timp de 1sau2(cat prevede contractul), indiferent daca beneficiarul a folosit sau nu internetul(ca e plecat din localitate, ca a plecat imediat dupa incheierea contractului in strainatate...diferite motive de genul asta).Nu?Daca poate sta clientul cat vrea el, adica o luna, doua, trei , cat are nevoie, atunci de ce se incheie un contract pe un an sau 2???Nu trebuie respectat acest termen?Consider (eu...)ca abonamentul trebuie platit chiar daca clientul a fost inchis pt neplata...pentru virusi, etc.
Nu m-am legat de acest aspect, caci pana atunci mi-a convenit locatia de furnizare.Apoi au aparut unele probleme si cum nu am gasit intelegere la furnizor m-am legat de acest fapt.
Contractul angaja firma la plata sumei X in fiecare luna timp de 1 an. Angajatul a semnat si stampilat contractul.La prestator era trecuta firma care furniza, iar la beneficiar era trecut administrator si apoi numele angajatului.
Buna ziua!Sunt administratorul unui SC , iar in ianuarie2008 un angajat al firmei a semnat un contract cu o firma care ne furniza un serviciu lunar contra unei sume de bani. Contractul a fost incheiat pe o perioada de 1 an, a fost semnat de angajatul societatii si stampilat. Catre finele anului(mai erau 2 luni pana la expirarea de drept a contractului) am cerut furnizarea serviciului in alt loc. Raspunsul furnizorului a fost ca poate face acest lucru, dar numai dupa ce achit o suma (f mare)de bani ce reprezinta o anumita taxa.Am explicat ca nu am de unde achita atat de mult, fapt pentru care am facut cerere de reziliere si nu am mai achitat ultimele 2 luni.Serviciul nu mi-a mai fost furnizat in aceste 2 luni, dar in contract exista o clauza pv careia trebuie sa platesc jumatate din valoarea totala a acelor 2 luni. Intre timp mi-au fost trimise notificari, iar in urma cu 2 luni am fost contactat de un reprezentant al furnizorului care mi-a propus sa fac un nou contract cu ei pentru a nu ma actiona in judecata.Intrebarea mea este:daca acel contract a fost incheiat de un angajat al firmei si nu de administrator(angajatul nu avea procura pt a incheia contractul),contractul este valabil?Sunt nevoit sa achit acele 2 luni? Merge cumva furnizorul la santaj?Daca era sa ma actioneze in judecata nu o facea pana acum?Va rog mult sa ma ajutati..
Multumesc mult pentru raspunsuri!Dar am o nelamurire: de ce trebuie sa mai dovedesc ca aceste creante sunt certe, daca suma este trecuta clar in contract(clientul si-a dat clar consimtamantul,semnand contractul, ca va plati lunar suma de bani trecuta in contract, in schimbul furnizarii de catre prestator a unui serviciu)? Eu furnizez internet la domiciliu(ca sa dau mai multe detalii).Nu rezulta din contract ca aceasta creanta este certa,lichida(suma ce trebuie platita lunar e trecuta in contract)si exigibila(in contract se prevede, asa cum am scris mai sus ca plata abonamentului se face pana la sfarsitul lunii pentru luna in curs). Contractul de prestari servicii e un contract comercial?Am inteles bine:daca e pers juridica pot merge pe OUG119/2007, iar daca e pers fizica pe OUG5/2001-somatia de plata?Si inca ceva...dupa ce am trimis aceste notificari(nu le-am trimis prin executor judecatoresc)care e urmatorul pas? Cererea pe care trebuie sa o depun la judecatorie?Cum se redacteaza aceasta?Stiu ca trebuie depusa aceasta cerere, copie dupa contracte(in atatea exemplare cate parti sunt plus unul pt instanta), notificarea facuta de mine(e buna cea facuta de mine sau trebuie prin executor?), copia (trebuie cumva originalul?)confirmarii de primire a notificarii si se plateste 39 lei taxa de timbru(se ataseaza chitanta in copie sau original?).Astept un raspuns.Multumesc!
Am contract (incheiat pe o perioada determinata) cu ei in care se prevede ca sunt obligati la plata lunara a unei sume de X lei; factura nu o trimit acasa.Ei sunt obligati sa vina la sediul nostru pentru a ridica factura lunar. Nu am facturi semnate de ei, decat cele pe care si le-au achitat.Situatia fiecarui client se deduce din contractul semnat de ei.Data scadenta e prevazuta tot in contract. "Beneficiarul este obligat sa-si ridice factura de la sediul firmei pana cel tarziu la data de 10 ale lunii in curs. Neridicarea facturii in acest termen nu exonereaza beneficiarul de plata la termenul scadent". "Plata abonamentului de catre Beneficiar se face pana la sfarsitul lunii, pentru luna in curs."
Buna ziua!Am si eu o problema, poate ma ajutati si pe mine...Am un SC(prestari servicii) si, bineinteles ca am multi rau platnici. Pana acum le-am mai trimis cate o notificare, unii s-au mai speriat si au venit sa achite, altii(cei mai multi), insa nu. Acum trec printr-o perioada ff. grea la firma(se incaseaza f putin).As vrea sa stiu care sunt pasii pentru a-i da in judecata pe acesti rau platnici.Mentionez ca am contracte incheiate cu ei, dar nu le trimit facturile acasa, adica ei trebuie(exista clauza in contract) sa vina lunar la sediu si sa-si ridice factura. Am clienti care nu au mai platit chiar si de 2-3 ani...As vrea macar o parte din bani sa-mi recuperez...Am trimis saptamana trecuta notificari, dar nu am vazut nici o miscare pana acum.Le-am dat termen de plata 5 zile.Ma puteti ajuta sa-mi spuneti care e urmatorul pas?Cum se face cererea pe care trebuie sa o depun in instanta? Din ce am citit pe net e mai bine sa merg pe somatie de plata.Va rog mult sa ma ajutati si pe mine.Va multumesc!!