avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Activitate lauricafl

Activitate lauricafl

Nimeni nu ma poate ajuta cu astfel de informatii?
Multumesc!
Burghiu de metal, disc diamantat taiat fier, ciocan, etc. Cutter, Galeata!
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.
Daca un articol electric/electronic are prin lege clar stabilit ca termenul de garantie este de minim 2 ani ce facem la alte produse. Ma refer aici la articole non-electrice care au o durata medie de utilizare sa zicem de 6 luni sau 12 luni. Comerciantul este sau nu obligat sa ofere o perioada de garantie cel putin egala cu Durata medie de utilizare? Sau la un articol care are DMU de 12 luni se poate oferi 3 luni Garantia comerciala catre persoanele fizice? Este obligat sa ofere certificat de garantie? catre clientul final persoana fizica?
Multumesc!
Buna ziua.
S-a cumparat o masina pe firma (duba transport) in august, iar pe 8 octombrie a avut accident. Masina este in leasing cu asigurare Casco. Vinovat este soferul celeilalte masini. Masina a fost dusa la un service autorizat agreat de asigurari. Pana aici nici o problema.
Dar... Suntem in 7 ianuarie si masina nu este reparata nici acum deoarece nu vin piesele (teoretic nu e vina nici macar a service-ului). Cum putem proceda?
1. Putem pune presiune pe asigurari ca nu s-a rezolvat problema in 3 luni? Ei totusi neavand cumva nici o vina deoarece nu prea e vina lor.
2. Exista vreo lege prin care leasingul sau aigurarile sau service ar trebui sa ne puna masina la dispozitie in locul celei defecte avand in vedere ca a trecut atata timp?
3. Nu exista vreo lege sa ne ajute sa reziliem contractul de leasing deoarece produsul nu a fost adus la conformitate intr-un anumit termen si de aici decurg o gramada de pierderi? (masina nu produce bani, asigurare si impozit pentru aceste 3 luni se plateste, leasingul de plateste, etc). Sau sa fie inlocuit produsul? Pana la urma noi suntem singurii pagubiti si restul castiga!
Multumesc!
Buna ziua.
Am o problema cu o casca bluetooth in valoare de 100 ron. S-a defectat si vreau sa o trimit in service. Am cumparat-o online si acelasi site ma obliga ca returul sa il fac prini ntermediul unui formular online, ei imi trimit curierul si voi plati 25 ron transportul. Daca imi repara produsul (sau il schimba) si il trimite inapoi si spun ca trebuie sa mai platesc 25 ron transportul ajunge 50 ron, aduica reparatia ma costa jumatate din valoarea produsului. Daca admitem ca imi da negatie de service din nou voi ramane cu 25 ron platiti. Daca aveam un produs care costa 50 de ron si ma costa acum 50 de ron sa il trimit in garantie? ...
1. Cat de legal este acest transport avand in vedere ca reparatia nu ar trebui sa duca la costuri suplimentare din partea mea, a cumparatorului?
2. Eu sunt pus in fata faptului implinit sa accept curierul Fancurier cand foarte bine l-as putea trimite eu prin Posta romana si sa am un cost mai mic de aprox 7 ron ?
Buna ziua. Va rog sa imi spuneti care este distanta minima de construire daca terenul meu are 2 laturi care sunt vecine cu Domeniul Public. Nu este sosea sa fie necesari cei 14 sau 16 m, este doar "toloaca", zona de camp ce apartine Primariei (pasc oile).
Multumesc!
Asta am citit si eu, nu era nevoie sa dati copy paste :). Dar daca scot toate acele campuri de pe o factura cand vine ANAF in control imi spune de ce nu le am... Am fost luat la intrebari de ce nu sutn completate peste tot.
Buna ziua.
Pe facturile pe care le emitem avem urmatoarele date privind expeditia:
Numele delegatului, Ci serie si numar, Mijloc de transport si numarul de inmatriculare, expeditia s-a facut in prezenta noastra la data de … Semnatura.
Conform GDPR pentru a pune aceste date pe factura este nevoie de consimtamant deoarece, din ce am citit prin codul fiscal, nu exista o obligatie pentru aceste date neexistand astfel un temei legal.
Cum vom proceda pe viitor. Vom lasa blank aceste campuri sau este necesar sa apara aceste date in continuare? Este sau nu obligatorie aceasta saectiune pe factura? Daca trebuie trecuta atunci e nevoie sa cerem consimatamantul angajatilor de a folosi aceste date. Dar GDPR spune ca nu se poate cere consimtamant daca exista unb dezechilibru gen angajat-angajator. Se presupune ca angajatul nu isi poate exprima LIBER consimtamantul avand in vedere relatia cu angajatorul...........

Multumesc!
Răspuns la discuția Noul regulament GDPR
Chiar nu e nimeni care sa ajute? Multumesc!
Buna ziua. Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele spete?
1. GDPR spune ca un consimtamant intre angajat si angajator nu este ok deoarece exista dezechilibru si se poate zice ca nu e liber exprimat. Avem agenti de livrare si acestia au pe masini instalate GPS. Sunt nevoit sa cer acordul lor pentru acest lcuru deoarece Numele + nr. masina + GPS = date cu caracter personal. Dar acordul nu e ok ca e dezechilibru. Cums e procedeaza?
2. Primesc un email de la un client in care apare semnatura acestuia. Acesta imi cere mie o oferta de pret, dar e trimis gresit emailul. A ajuns la contabilitate, nu a vanzari. In mod normal nu am voie sa fac forward la acel email deoarece nu am acordul acelui client de a da datele lui cu caracter personal la alta persoana. Prin trimiterea acelui email catre mine exista acord, dar mai departe nu. Cum se va proceda? Ii vom da reply si ii vom spuen ca vrem sa trimitem la o alta adresa sa obtinem acordul?

Multumesc!