avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Activitate bacauonline

Activitate bacauonline

Buna ziua!
Am fost in concediu de crestere copil, pe legea veche si inainte de a implini cel mic 2 ani (mai sunt 4 luni) mi-am reluat activitatea. Mentionez ca lucrez in invatamant si as vrea sa stiu ce drepturi am, deoarece directoarea mea m-a obligat deja sa fac in mai putin de 2 saptamani de serviciu pe scoala, ceea ce implica un program prelungit cu 4 ore in zilele respective. Serviciul pe scoala sa efectueaza doar in zilele in care ai cel mai mic numar de ore (2-3) si presupune prezenta in scoala de la ora 7.30 pana la 14, respectiv 15 (daca sunt ore/elevi)! Mentionez ca sunt interesata sa-mi dovedesc utilitatea la locul de munca, insa acest fapt cred ca e un abuz. Ma puteti ajuta sa identific articolele articolele din lege care imi confera si drepturi? Multumesc anticipat!
Buna ziua!
Aveti foarte mare dreptate!!!!!
Ma intreb care despre care universitate vorbiți?????
Pe parcursul celor 2-3 saptamani de cand studiez problema acesta am descoperit ca exista 2 site-uri de prezentare ale universitatii, numere de telefon-fix care nu funcționează sau de mobil la care primești informații in functie de...grupul din care faci parte (ex. taxa de școlarizare...2000 ron/2200 ron) şi....rectori diferiți! Cat priveste ordinul ministrului.....inca il caut!
La urma urmei....pana in octombrie cand incepe scoala...mai e mult, nu-i asa????!!!!
Ma intreb, la finalul facultatii sau a masterului, care rector va fi in functie? Taxa va fi recunoscuta daca am platit-o in timpul "celuilalt rector" sau.....platesc 2 taxe si primesc 2 diplome ptr aceeasi specializare??
ASTEPT ORDINUL MINISTRULUI!
sigur?
as vrea sa vad un document oficial! nu-mi permit pe ""vorbe"" sa platesc atat!
buna ziua!