avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 558 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ce drepturi am daca am revenit la serviciu mai ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ce drepturi am daca am revenit la serviciu mai devreme, din concediu de crestere copil?

Buna ziua!
Am fost in concediu de crestere copil, pe legea veche si inainte de a implini cel mic 2 ani (mai sunt 4 luni) mi-am reluat activitatea. Mentionez ca lucrez in invatamant si as vrea sa stiu ce drepturi am, deoarece directoarea mea m-a obligat deja sa fac in mai putin de 2 saptamani de serviciu pe scoala, ceea ce implica un program prelungit cu 4 ore in zilele respective. Serviciul pe scoala sa efectueaza doar in zilele in care ai cel mai mic numar de ore (2-3) si presupune prezenta in scoala de la ora 7.30 pana la 14, respectiv 15 (daca sunt ore/elevi)! Mentionez ca sunt interesata sa-mi dovedesc utilitatea la locul de munca, insa acest fapt cred ca e un abuz. Ma puteti ajuta sa identific articolele articolele din lege care imi confera si drepturi? Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: SILVIA HORVATH , Contabil 15:43, 3 Octombrie 2012
Pentru a putea identifica drepturile de care puteti beneficia in cazul revenirii la serviciu inainte de expirarea concediului pentru cresterea copilului este important de cunoscut data nasterii copilului,optiunea pentru care ati optat ( Conform OUG 111/2010 ).
Raspunsul la solicitarea dvs era postat in mesajul initial ... citez : Am fost in concediu de crestere copil, pe legea veche ....

Asadar, a intrat in CCC sub incidenta OUG nr.148/2005 si nu OUG nr.111/2010.