avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 600 soluții astăzi
Forum Activitate daniel cod

Activitate daniel cod

Răspuns la discuția Administrator firma
Am deschis o firma de transport (srl), eu sunt administrator si mai am angajat un sofer cu carte de munca...

eu pot sa lucrez ca si administrator la firma asta fara sa imi mai fac carte de munca? (adica sa conduc tir)
Răspuns la discuția nu mai pot sa platesc banca
cheltuielile de judecata cine le plateste? banca sau cine a luat creditul? sau il plateste ala care pierde? e o suma de 2500euro...
Răspuns la discuția nu mai pot sa platesc banca
buna ziua....tatal meu a facut acum 2 ani un imprumut la banca de 70 000 de euro, a luat si un credit de 180 de mil. Imprumutul l-a facut pe firma cu balanta firmei, vreo 10 000 euro avans si un teren gaj.... Nu am mai platit banca de 180 de zile ca nu am mai avut posibilitatea (o firma de transport cu rata de 1800euro pe luna...imprumut luat pe 5 ani), acum 2 saptamani a venit de la o firma recuperatoare angajata de banca o foaie in care scria ca avem la dispozitie o saptamana sa platim creditul....am imprumutat prin vecini si am platit creditul de 180 mil si trebuia sa ne dea inapoi o foaie pe care scria ca daca nu se achita creditul se va intra in bunurile personale, pe care nu ne-a mai dat-o pentru ca a luat firma recuperatoare tot dosarul...

Panantul care este pus gaj a fost evaluat de catre banca in 2007 la fix 70 000 euro cat aveam si imprumutul, acum daca mai face 30 000 euro. Firma recuperatoare am inteles ca il mai evalueaza odata la pretul pietei...daca nu acopera toata suma care trebuie platita la banca se baga si in bunurile personale? Am citit pe undeva pe site ca " Daca nu se vor acoperi debitele, creditorul va urmari in continuare celelalte bunuri pana la acoperirea debitului."