Are destinatia schimbata ,am spus la inceputul subiectului, eu am cumparat de la fostul proprietar care a facut schimbarea de destinatie un spatiu comercial ,in actul notarial scrie clar spatiu comercial, am intabulat un spatiu comercial, el a facut aceea schimbare de destinatie perfect legal, cu toate actele in regula printre care si semnaturile nominale ale tuturor locatarilor si nu doar ale majoritatii,inclusiv acordul semnat stampilat al asociatiei de proprietari ca si persoana juridica.,toate aceste acte eu le am.Este normal ca de fiecare data cand eu inchiriez unei soc com acesteia sa i se ceara de la Reg Com acordul asoc de proprietari? Daca nu, va rog sa-mi spuneti exact art de lege din care rezulta clar acest lucru, daca da, idem.Va multumesc foarte mult, cred ca pe multi i-ar interesa
Iti inchipui ca dupa 5 ani ,dupa ce omul a investit timp,bani,energie,nervi,etc sa creeze vad va veni la tine sa_ti ceara acordul sa continue afacerea si tu sa poti sa spui nu, cand ai semnat nu te_ai gandit ce presupune asta?
Solicitantul spune ca este un spatiu comercial la parterul unui bloc. In acest caz, este necesar acordul proprietarilor. Daca adresa spatiului este Bloc nr., judecatorul ONRC o sa-i ceara acordul asociatiei. Cazacioc, de cand nu ai mai depus acte la Relamuriti fratilor gistrul Comertului?#-o
[/
quot]
Si implicit omul intreaba daca acest lucru este in regula,daca este legal,care este legea in baZa careia ONRC cere acest lucru, doar de aia a postat intrebarea,stie si el ca i+a cerut,
srl -ul vechi ptr care s-a dat vechiul accept era al al celui care a schimbat destinatia spatiului si de la care eu am cumparat spatiul.Eu as vrea sa stiu care este solutia problemei in cazul in care locatarii nu isi dau acordul chiar daca nu au nici un motiv rezonabil,eu nu pot sa am activitati comerciale,nu pot sa inchiriez,nu pot sa locuiesc in el,atunci ce fac cu el,in ce fel ma pot folosi de el.Oare nu imi este ingradit un drept,? va multumesc
Buna ziua,sunt proprietarul unui spatiu comercial aflat la parterul unui bloc de locuinte.Are destinatia de spatiu comercial obtinuta legal prin schimbare de destinatie din spatiu de locuit in spatiu comercial.Daca Reg Com imi cere acordul vecinilor ptr pct de lucru si acestia nu isi dau acest acord,ce pot face ptr a mi folosi proprietatea conform cu destinatia ce i-a fost data si ptr care eu l-am cumparat(daca nu primesc acordul nu pot obtine pct de lucru,nu pot nici inchria ptr ca eventualul chirias se loveste de aceeasi problema)Deci,ce pot face cu acest spatiu comercial in aceasta situatie? multumesc
Va multumesc ,dar totusi va rog sa imi spuneti ce fac eu,in calitate de proprietar,presupunind ca locatarii nu isi vor da acordul ptr functionarea nici unei soc com.Ce pot face cu acel spatiu comercial? Va rog sa ma scuzati,nu la dvs moderatorii ma refeream prin"pareri avizate" Mai mentionez ca eu am cumparat acest spatiu avand destinatia schimbata de catre fostul proprietar
As vrea sa stiu care este acea " noua destinatie",In alta ordine de idei,as vrea sa stiu ce ar fi asa greu ptr asociatie sa faca acea conventie si in care sa stipuleze clar toate conditiile lor,daca nu le respect automat acel acord devine nul,daca unul din locatari ma deranjeaza,eu nu am aceleasi drepturi ca si oricare,adica ma adresez asociatiei,presedintelui,instantei,etc asa pot si ei daca eu ii deranjez.Cand s-a schimbat destinatia spatiului ei si au dat acordul fara sa se gandeasca sa puna unele conditii,eu le dau acum aceasta sansa,nu vi se pare rezonabil si de buna credinta?ce se intimpla daca nu obtin acordul ,eu nu pot desfasura activitati comerciale IN SPATIUL COMERCIAL DOBANDIT LEGAL,nu il pot inchiria(cine ptr ce) si nici macar nu pot sa il folosesc drept locuinta(are destinatia spatiu comercial),atunci ce pot face cu el,va rog sa imi spuneti,rog pareri avizate,oare nu imi este ingradit dreptul de a-mi folosi fructifica proprietatea?Va multumesc P.S. intrebarea initiala era daca este legal ca reg com sa ceara acordul locatarilor in acest caz ptr pct de lucru
Va multumesc ptr raspuns,dar totusi intrebarea era daca acest acord este obligatoriu avand in vedere ca locatarii atunci cand si-au dat acordul pe baza de semnatura pe un tabel nominal alaturi de asociatia de locatari pentru a fi schimbata destinatia spatiului stiau ce presupune asta,conditia lor a fost sa se creeze acces din exterior separat,lucru ce a si fost facut,bineinteles cu respectare legislatiei in vigoare.DE-a lungul anilor,au fost mai multe societati acolo,au fost declarate pcte de lucru ,nici o data nu a fost nici un conflict,nici acum nu este,dar va rog sa va imaginati ce inseamna sa se convoace adunare ,sedinte,etc de fiecare data de cate ori se schimba chiriasul,eu nu am timp de asa ceva,bineinteles ca sunt de buna credinta ,dar nu este placut sa stai mereu la cheremul unor locatari mai carcotasi sau invidiosi care repet si au dat acordul ptr aceste activitati .CE act pot incheia ptr a rezolvaacest lucru bineinteles in mod legal,cu clauze si conditii,dar sa nu trebuiasca sa ma umilesc mereu cersind la nesfarsit un drept pe care l am obtinut legal si cu care au fost de acord.(si sant)