Inteleg ca in instanta avocatul va putea solicita despagubirea a jumatate din valoarea ratelor platite catre banca din momentul casatoriei pana in momentul pronuntarii partajului, plus jumatate din valoarea investitiilor comune in imobil?
Apartamentul a fost inchiriat dupa achizitia unui nou imobil. Sumele provenite din chirie cum sunt considerate?
Un apartament achizitionat de sot inaintea casatoriei prin credit ipotecar cu avans 50%, cum este considerat avand in vedere ca ratele din momentul casatoriei s-au achitat din bani comuni, iar investitia pentru aducerea la starea de locuibil a apartamentului s-a facut tot din bani comuni?
Multumesc.
Clientii nostri sunt atat firme de intermediere, cat si producatori directi.
Referitor la mentionarea cu pixul pe comanda de transport a cuantumului penalitatilor ce urmeaza a se aplica in caz de neplata la termen ... nu mi se pare tocmai ok... in ideea ca as putea sa fac asta pe oricare comanda de transport in care nu este stipulata aceasta clauza. Ar trebui acceptata si de client aceasta modificare prin semnatura si stampila.
m-am gandit la varianta de a confirma comanda clientului printr-o "confirmare de comanda", pe care o vom trimite pe fax odata cu comanda stampilata si semnata, scriind in prealabil pe comanda "confirmam cu anexa - Confirmare de comanda".
Insa, nu stiu daca dpdv juridic este ok si daca instanta, in cazul in care vom ajunge acolo, va accepta aceasta modalitate.
Multumesc Florin
Buna tuturor,
sunt angajata intr-o companie cu domeniul de activitate "transporturi rutiere" si ma confrunt cu o problema zilnica. mentionez ca nu sunt jurist.
in momentul in care iti vine clientul iti da o comanda de transport, care tine si loc de contract intre cele 2 parti, mentioneaza conditiile in care se va efectua transportul si modalitatea de plata cu o scadenta, sa zicem 30 zile de la data primirii documentelor. Acest "contract" este trimis pe fax sau mail si acceptat de catre furnizor (adica noi) prin semnatura si stampila, fiind trimis tot pe fax sau mail.
Transportul se efectueaza, se emite factura avand suma acceptata, dar pe care este mentionata doar data scadentei, fara alte penalitati si clientul "uita" sa-si achite furnizorul.
In acest caz, ce putem sa facem noi pentru a ne recupera debitul? Penalizari nu putem sa-i cerem, deoarece i-am acceptat contractul in care nu erau stipulate.
Sau cum am putea sa ne impunem si noi conditiile referitoare la efectuarea transportului si la efectuarea platii? Am putea sa ii trimitem si noi la randul nostru o acceptare a contractului in conditiile noastre?
o zi frumoasa tuturor