avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Activitate RoxanaMilita

Activitate RoxanaMilita

Buna dimineata,

DA, mandatul meu nu a mai fost prelungit, eu am continuat sa semnez declaratiile lunare la administratie si sa rezolv si alte probleme ca angajat sub semnatura mea.
In scurt timp se va convoca de catre un asociat AGA pt insolventa. In acest caz ma voi prezenta si eu si cer descarcare de gestiune- cu ce data se va lua in considerare conf legii - de la expirarea mandatului sau de cand va fi hotararea aga?
Iar, ca in postura de angajat care are carte de munca la aceasta societate ce fac? imi dau demisia sau imi fac ei automat actele de somaj?

Va doresc o zi buna,
Multumesc pentru ajutor

Roxana
Buna ziua,

Va rog sa lamuriti care sunt pasii in cazul in care angajat si administrator in acelasi timp la un srl cu 2 asociati, a expirat mandatul de un an de zil, nu s-a renunit aga pt numirea unui nou administrator, dar in prezent se urmareste insolventa. Ce trebuie sa fac ca fost administrator care inca nu si-a descarcat gestiunea pt ca nu s-a unit AGA.

MULTUMESC
Buna ziua,

Va rog sa ma lamuriti care este articolul din lege privind nedepunerea la Reg comertului a bilantului anul pe o perioada X ( am auzit ceva de 3 ani ) a unui SRL va intra autoamat in insolventa.

Multumesc
O zi buna,
Roxana
Răspuns la discuția Ref L31/1990 sectiunea SRL
Da este adevarat ce spune-ti, numai ca legea este confuza la sectiunea SRL nu da detalii ba chiar daca ma iau dupa intrarea in vigoare a OUG nr. 82/2007 pentru modificarea si completarea Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si a altor acte normative incidente, cumulul „salariat+administror” sau cumulul „asociat unic + administrator+salariat” ma duce sa cred in continuare ca din 2006 pana in 2008 cartea mea de munca s-a suspendat. Eu am plecat de la acest paragraf chiar daca se referea la societatile pe actiuni pt ca nu scrie nimic clar de SRL , crezand ca poate nu citesc eu toata legea cu completarile la zi. Lamuriti-ma va rog daca se poate clar cu art din lege sau orice alta parere unde ma pot docume.

Va multumesc anticipat
Buna ziua

De cateva zile citesc legea 31/1990 si am cateva nelamuriri referitor la numirea unui administrator intr-un SRL.
La sf anului 2001 am fost angajata cu carte de munca in functia de asistent director.
La sf anului 2005 dupa o cearta intre asociati, unul din asociati si administrator al firmei si-a dat demisia si retragerea lui din societate. Astfel in martie 2006 am fost numita de cei 2 asociati ramasi in firma ca administrator si s-a inregistrat acest lucru la Reg com. Eu de buna credinta fara prea multe cunostinte am schimbat la ITM pe cartea de munca functia din asistent in administrator. Statul de plata s-a continuat, s-au achitat toate darile la stat fara nicio intrerupere pana in prezent.
Dar cu toate astea in lege spune ca o persoana care detine functia de administrator intr-un SRL avand cel putin doi asociati nu poate avea contract de munca incheiat cu firma sau mai exact pe timpul mandatului se suspenda automat contractul individual de munca. Au existat la art 137 foarte multe completari inca de la inceputul anului 2006 dar tot nu sunt lamurita.
Intrebari:
1.Cartea mea de munca in acest tot timp s-a intreupt ? Voi mai avea vechime in aceasta perioada?
2.Ce trebuie sa fac in cazul in care vechimea cartii mele de munca a suferit modificari din cauza art 137
3. Firma in acest timp a fost in ilegalitate ?

Va multumesc anticipat
Roxana Milita