avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 388 soluții astăzi
Forum Activitate andreeaj

Activitate andreeaj

eu sunt asistenta medicala la un spital din romania.conform coduluimuncii mi-am anuntat angajatorul prin acea cerere anexand o adeverinta de la medicul de familie (am depus-o la runos dupa ce in prealabil i-am dat nr. de inregistrare si a fost semnata de managerul unitatii )dupa ce am facut anuntul am fost amenintata de asistenta sefa ca imi face referat pe motiv ca trebuia sa ii duc ei acea cerere.este corect?multumesc
intradevar singurul lucru care ne-a mai ramas este sa ne revolam.pana la urma ce ne mai poate face :bani oricum nu mai avem(cand vezi pe fluturas de salariu ca pe luna asta nu iei decat 470 lei dupa ce ai facut o scoala si iti asumi o responsabilitate,pentru ca pana la urma in mainile noastre stau viata unor oameni,si totusi ne facem treaba ci constinciozitate,iti cine sa iti iei campii),umiliti suntem asa ca ce mai aem de pierdut?mai nimic.deci eu sunt de parere ca trebuie sa mergem mai departe ,si ar trebui sa dea de gandit si altora in situatia noastra. iar referitor ca toate spitalele din romania sufera la fel nu este adevarat :tot un spital din romania noastra ,probail mai bine gospodarit,a reusit sa isi plateasca angajatii pentru orele suplimentare si pentru sporurile luate precum si bonurile luate pe cateva luni(cam 120 de bonuri de masa pe angajat).concluzia :daca la ei se poate la noi de ce nu?explicatie:poate acolo exista mai mult interes din partea conducerii.
o alta situatie:cum reuseste serviciul de ambulanta dintr-un judet de langa buc sa plateasca si salarii si sporuri si prime.ei de unde au bani?