Detin ca persoana fizica un imobil inchiriat unei firme cu contact de inchiriere inregistrat la Anaf .Imobilul este din proiect , respectiv intabulare ca spatiu public.
Nelocuind in Romania ,am lasat in cursul lunii Martie 2016 s-a fie platit la ghiseul primariei impozitul integral aferent cladirii pentru anul in curs.
Plata a fost efectuata fara a se face de catre funtionarii publici nici un fel de referire asupra noilor reglementari, respectiv necesitatea efectuarii unui raport de evaluare.
In urma cu citeva zile surpriza unei note de plata astronomice catre bugetul local.
Poate cunoaste cineva o solutie pentru o rezolvare amiabila sau poate are cineva cunostinta de un precedent.?
V-a multumesc anticipat.
Relu
Este vorba despre un spatiu inchiriat de mine persoana fizica unei firme pentru folosinta .La plata chiriei s-a acumulat o restanta a platii pentru sase luni,plata pt care insa bineinteles a fost platita taxa la finante,contractul fiind inregistrat.Chiriasului i-au fost adresate in ultimul an mai multe somatii de plata.Acum executa actiunea de eliberare a spatiului fara a fi facut o cerere scrisa de reziliere a contractului,spunind ca va achita cindva restanta fara a preciza un termen.V-a rog daca puteti sa imi dati sfaturi cum sa procedez.......