avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters111015

Activitate ContSters111015

Buna ziua,
Va relatez pe scurt o mica intamplare din "Romanica" noastra. Am fost intr-una din binecunoscutele noastre statiuni turistice si din necesitatea unei conexiuni de internet wireless am fost la unul dintre restaurantele din zona, situat in incinta unei pensiuni turistice. Am comandat o bautura si mi-am instalat frumos laptop-ul, totul ok... La final am cerut nota si cand am scos laptop-ul din priza s-a produs un scurt-circuit in priza, urmat de un zgomot puternic. Prin urmare s-a ars un aparat DVD care era conectat la o alta priza. Nu sunt un bun electrician dar ma gandesc ca acesta s-a ars din cauza sigurantelor electrice care erau prea mari pentru instalatia aferenta.
Toate bune pana cand prin intermediul unui localnic care ma cunostea cat de cat bine, administratorul acestei pensiuni m-a hartuit telefonic si amenintat cu plangeri la politie si la alti chestori, pe motiv ca trebuie sa platesc factura de reparatie a aparatului DVD ( aceasta fiind in jur de 100 RON + combustibilul folosit pentru deplasarea aparatului la service 80 RON ) ; totul fiind absurd.
In cele din urma pentru a ma bucura de vacanta si a evita alte neplaceri am platit doar suma de 100 RON cat scria pe factura si am cerut copie dupa factura, copie dupa cartea de identitate a administratorului pe care l-am pus sa scrie k a primit aceasta suma, urmata de semnatura si stampila societatii.

Va rog sa ma indrumati referitor la o plangere/reclamatie si la ce organe as putea apela pentru a solutiona cumva aceasta problema in favoarea mea ca si client.

Va multumesc!
Multumesc mult!
Buna ziua,
Ma numesc Marius, sunt nou in aria aceasta a business`ului, de aceea vreau sa ma informez bine pentru a proceda ca la carte si pentru a evita eventualele probleme. Doresc sa infiintez o firma de prestare de servicii de webdesign, solutii web si comisionare exclusiv pentru companii din UE.
1. Ce tip de firma ar fi mai potrivita pentru acest tip de business, una platitoare de TVA sau una neplatitoare?
2. Ce tip de contracte trebuie sa inchei? De prestare servicii, comisionare, non-disclosure? Si acestea trebuie inregistrate la unitatea financiara? Daca da trebuie traduse in lb. romana si ar trebui sa precizez ceva anume in caz de neplata?
3. Trebuie sa emit firmelor din UE doar facturile traduse in engleza sau mai trebuie si alte acte atasate? Daca facturile sunt in format electonic cum ar trebui sa procedez pentru a figura in contabilitate?
4. Ce date trebuie sa cer firmelor din UE pentru facturare?

Imi cer scuze pentru numarul mare de intrebari, daca se poate sa imi explicati pas cu pas intregul proces, pentru a evita problemele care apar de obicei.

Va multumesc