Buna ziua,
Va relatez pe scurt o mica intamplare din "Romanica" noastra. Am fost intr-una din binecunoscutele noastre statiuni turistice si din necesitatea unei conexiuni de internet wireless am fost la unul dintre restaurantele din zona, situat in incinta unei pensiuni turistice. Am comandat o bautura si mi-am instalat frumos laptop-ul, totul ok... La final am cerut nota si cand am scos laptop-ul din priza s-a produs un scurt-circuit in priza, urmat de un zgomot puternic. Prin urmare s-a ars un aparat DVD care era conectat la o alta priza. Nu sunt un bun electrician dar ma gandesc ca acesta s-a ars din cauza sigurantelor electrice care erau prea mari pentru instalatia aferenta.
Toate bune pana cand prin intermediul unui localnic care ma cunostea cat de cat bine, administratorul acestei pensiuni m-a hartuit telefonic si amenintat cu plangeri la politie si la alti chestori, pe motiv ca trebuie sa platesc factura de reparatie a aparatului DVD ( aceasta fiind in jur de 100 RON + combustibilul folosit pentru deplasarea aparatului la service 80 RON ) ; totul fiind absurd.
In cele din urma pentru a ma bucura de vacanta si a evita alte neplaceri am platit doar suma de 100 RON cat scria pe factura si am cerut copie dupa factura, copie dupa cartea de identitate a administratorului pe care l-am pus sa scrie k a primit aceasta suma, urmata de semnatura si stampila societatii.
Va rog sa ma indrumati referitor la o plangere/reclamatie si la ce organe as putea apela pentru a solutiona cumva aceasta problema in favoarea mea ca si client.
Eu zic sa faceti o reclamatie la Inspectia Muncii, acea priza nu avea ce sa caute neacoperita in spatiul destinat publicului.
Daca veneaun copil mic si baga degetele sau o sarma si se curenta ce mai facea administratorul.
Foarte rau ati facut ca ati platit acei bani.
Acum mergeti la Garda Financiara si solicitati un control datorita faptului ca nu v-au emis bon fiscal pentru consumatie.