avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 401 soluții astăzi
Forum Activitate kerekeshermina

Activitate kerekeshermina

Buna ziua,
am construit o casa de vacanta de cca 100 m2 in comuna Marisel jud Cluj, am depus actele pentru efectuarea receptiei dar de la primarie ne-au spus ca avem nevoie de certificat energetic. Noi stam in aceasta cabana intr-un an cca 50-60 de zile/an.Imi puteti spune va rog daca intr-adevar este necesar acest certificat,daca este legal ceea ce ni se cere si daca avem obligatia de a lua certificatul de unde sa-l luam si cat ne costa? Va multumesc frumos.
Cabana este un duplex cu 2 proprietari si suprafata totala este de cca 100 m2 (50-50 m2)
Cu stima
Răspuns la discuția Act de donatie
si contractul de vanzare cumparare ?
Răspuns la discuția Act de donatie
Testamentul ar fii o solutie pentru ca imobilul sa fie al meu?
Răspuns la discuția Act de donatie
Da acordul a fost dat verbal. Va rog sa-mi explicati ce inseamna ``donatia poate fi supusa reductiunii pentru cota de rezerva succesorala ce li se incalca fratilor dvs.``. Va multumesc

Discuție Act de donatie
Buna ziua, parintele meu (mama deoarece tatal meu a decedat de multi ani)a facut un act de donatie pe numele meu cu acordul fratilor mei. Doresc sa-mi spuneti daca la decesul parintelui meu apartamentul pentru care mi-a facut donatia si pe care l-am renovat si intretinut eu timp de 15 ani imi revine mie la succesiune fara ca fratii mei sa mai poata interveni? Pe mama mea tot eu o ingrijesc cand este bolnava.
Va multumesc pentru raspuns.
Buna ziua,sunt proprietarul unui apartament .Apartamentul este la prima vanzare.Trebuie sa platesc impozit din valoarea la care il vand chiar daca nu mai detin alte imobile si ma aflu la prima vanzare?
Va multumesc
Va multumesc foarte frumos pentru ajutorul acordat.
Va doresc o zi buna.
Va multumesc.
Ce fel de declaratii trebuie sa depun si termenul acestora daca eu mi-am inceput activitatea in iunie 2010?
Pentru serviciile prestate am emis facturi care nu mi-au fost achitate de mai mult de 5 luni,deci nu am putut emite chitanta aferenta acestor facturi.Intrebarea mea este: cand le introduc in contabilitate ? Este considerat venit dupa incasarea contravalorii facturilor si emiterea chitantelor aferente sau se considera venit din momentul emiterii facturii necontand incasarea valorii acestora.
Ce fel de declaratii trebuie sa depun si termenul acestora daca eu mi-am inceput activitatea in iunie 2010?
Va multumesc frumos.