Multumesc pentru raspuns, si va rog sa ma mai lamuriti intr-o problema, daca deja nu v-am stresat prea tare:cum adica "Abia dupa inchiderea procedurii de insolventa veti putea stinge acest debit din contabilitate"?
Este vorba cumva despre cheltuielile deductibile?
Cum trebuie sa procedez ca sa recuperez acesti bani?
Nu cred ca seful meu stie despre asa ceva..cand aude de insolventa cuiva se face negru de suparare ca sunt bani pierduti(si sunt mii sau zeci de mii de euro):rtfm:...Puteti sa-mi recomandati un articol de lege sau orice altceva m-ar putea face sa inteleg, cum va e dvs. mai usor!
Multumesc din nou!
Suntem un SRL care avea data la o firma de recuperare de credite(pe cale amiabila) o firma care intre timp a intrat in insolventa.
Ei ne-au intrebat acum daca vrem in continuare sa ne reprezinte sau daca mergem mai departe singuri sau cu altcineva.
N-am mai vrea sa cheltuim bani in plus pentru niste bani pe care deja nu-i avem......
Si intrebarea mea e: e de ajuns daca trimit eu cererea de inscriere la masa credala si toate documentele sau trebuie neaparat sa fim reprezentati?
Care sunt cu adevarat diferentele intre a fi si a nu fi reprezentat in aceasta faza?
Va multumesc sincer si anticipat pentru iluminare: sorry:!
unde as putea gasi, va rog, un model, o cerere tip, pe care sa o completez corespunzator cu datele firmei mele?
Nu lucrez in domeniu dar in atributiile mele de serviciu tocmai a aprut asa ceva..
Please help.....:">#-o